Кристофер Нолан, маестрото на кинематографијата повторно ја остави публиката воодушевена со „Опенхајмер“. Овој биографски еп ги надминува границите на традиционалното снимање филмови, нудејќи им извонредно искуство што го предизвикува интелектот и ја разбранува душата.
Во рацете на Нолан, приказната за Џ. Роберт Опенхајмер, брилијантниот физичар кој одигра клучна улога во развојот на атомската бомба, станува таписерија на интриги, морална сложеност и чиста филмска брилијантност.
Џилиан Марфи, кој го отелотворува ликот на Опенхајмер, претставува хипнотизирачка изведба на неговиот портрет. Тој успешно ги доловува внатрешните превирања на физичарот, неговата интелектуална брилијантност и големата тежина на етичката одговорност. Тоа е изведба што заслужува да биде запаметена кога ќе се врти сезоната на награди.
Нелинеарното раскажување на Нолан ја води публиката на патување низ животот на Опенхајмер, од неговите рани денови како прекрасен млад научник до моралните дилеми со кои се соочил за време на Втората светска војна. Прецизното внимание на режисерот на историските детали и научната точност го засноваат филмот во реалноста, правејќи секој момент да се чувствува автентично.
Она што го издвојува „Опенхајмер“ е неговото истражување на моралните дилеми со кои се соочуваат оние кои се вклучени во развојот на атомската бомба. Нолан навлегува во етичките и егзистенцијалните прашања што ги прогонуваа Опенхајмер и неговите колеги, правејќи го овој филм не само историски биографски филм, туку и филм што предизвикува размислување за последиците од научното откритие.
Визуелно, „Опенхајмер“ е спектакл кој го одзема здивот. Кинематографијата на Хојт ван Хојтема ја доловува величественоста на строго тајните лаборатории на проектот Менхетен и опседната пустош на пустината во Ново Мексико. Практичните ефекти и сценографијата на филмот ги превезуваат гледачите назад во времето во ерата на научни откритија и егзистенцијално пресметување.
Партитурата на Лудвиг Горансон е прогонувачко и предизвикувачко ремек дело што ја нагласува емоционалната длабочина на филмот. Беспрекорно се вткајува во наративот, издигнувајќи го доживувањето на гледањето на нешто слично на трансцендентна симфонија.
„Опенхајмер“ не е филм за пасивно гледање. Раскажувањето на Нолан бара ангажман и размислување.
Опенхајмер, тричасовниот историски бегем на Кристофер Нолан, продолжува да им пркоси на сите шанси и очекувања на светските благајни и сега го надмина Guardians of the Galaxy Vol. 3 за 845,5 милиони долари за да стане трет филм со најголема заработка во 2023 година ширум светот со глобален заработка од 851,3 милиони долари досега.
Како заклучок, „Опенхајмер“ е повеќе од само филм; тоа е интелектуално патување и визуелна и аудитивна гозба. Кристофер Нолан продолжува да ги поместува границите на филмското раскажување, а „Опенхајмер“ е доказ за неговиот креативен гениј. Тоа е филм кој ќе остане засекогаш во вас.