Пилот на Туркиш ерлајнс починал на лет од САД до Турција

Пилот на Туркиш ерлајнс починал откако му се слошило на лет од Сиетл на северозападниот брег на САД до Истанбул во Турција.
Фото: MoukhametovR/Wikimedia Commons

Капетанот Илчехин Пехливан (59) колабирал додека управувал со авионот, а вториот пилот и копилотот ги презеле контролите, изјави портпаролот на авиокомпанијата на X.

„Кога првата помош на нашиот капетан во авионот беше неуспешна, екипажот на пилотската кабина реши да изврши итно слетување, но тој почина пред слетувањето“, објасни Јахја Устун.

Авионот Ербас А350 слетал во Њујорк, а потоа биле направени планови од таму да се пренесат патниците за Турција, додаде тој.

Летот ТК204 полета од Сиетл во вторникот вечерта кратко по 19:00 часот по Пацифичко време. Се чини дека пилотот имал проблеми додека летале над канадската територија Нунавут, пред неговите колеги да ја преземат контролата и да се упатат кон аеродромот Џон Ф Кенеди.

Авионот слетал во Њујорк околу осум часа по напуштањето на Сиетл.

Пехливан летал со Туркиш ерлајнс од 2007 година, а на почетокот на март му била извршена редовна здравствена проверка, при што не бил откриен здравствен проблем што би можел да влијае на неговата работа, соопшти авиокомпанијата.

Турското здружение на контролори на летање, ТАТЦА, рече дека тој служел на воздухопловната заедница долги години и изрази сочувство до неговото семејство, пријателите и колегите.

Причината за смртта на пилотот не е објавена. Пилотите поминуваат лекарски прегледи на секои 12 месеци, додека оние на возраст над 40 години треба да ги обновуваат лекарските уверенија на секои шест месеци.

Во моментов согласно правилата мора да има двајца пилоти во кабината на големите комерцијални авиони.

Сепак, агенцијата за воздухопловна безбедност на ЕУ вели дека технологијата се развива за да му овозможи на еден пилот да управува со големи патнички авиони за време на фазата на крстарење на летот. Ваквиот потег ќе им овозможи на другите членови на пилотската кабина да се одморат, иако агенцијата нагласи дека треба да се преземат мерки за да се обезбеди безбедност и да се одговори на „онеспособување“ на екипажот.

Европската асоцијација за кокпит и другите пилоти ги здружија силите за да ја оспорат иницијативата, тврдејќи дека намалувањето на екипажот во секое време би било коцкање со безбедноста.

е-Трн да боцка во твојот инбокс

Последни колумни