Пет митови што ги слушаме за децата кои пораснале без браќа и сестри

Повеќето луѓе се запознаени со стереотипите на децата кои пораснале без браќа и сестри. Прашања како: „Дали си единствено дете?“ често доведува до предрасуди за социјалните вештини и личноста. Децата без браќа и сестри понекогаш се доживуваат како разгалени и себични, иако тоа не мора да биде случај. Ова се уште неколку невистинити митови за само децата.

Имаат проблеми во социјализацијата
Многумина претпоставуваат дека поединците се осамени или немаат социјални вештини поради ограничената интеракција. Сепак, бројот на браќа и сестри не мора да го диктира социјалниот развој, пишува Тајмс оф Индија. Децата без браќа и сестри сè уште можат да градат силни врски преку пријателства, училиште и слично. Покрај тоа, тие можат да формираат блиски врски со роднините, соседите и врсниците.

Тие се себични
Постои стереотип дека децата без браќа и сестри се разгалени или егоцентрични затоа што не мора да споделуваат работи или внимание. Иако воспитувањето на секое дете е различно, да се биде единствено дете не мора да води кон себично однесување.

Родителите играат клучна улога во подучувањето на вредностите како што се емпатија, споделување и благодарност, без оглед на големината на семејството.

Немаат на кого да се потпрат за емоционална поддршка
Често се претпоставува дека само децата немаат емоционална поддршка или дружење без браќа и сестри. Сепак, семејните врски ги надминуваат односите меѓу браќата и сестрите. Блиските односи со родителите, бабите и дедовците, тетките, чичковците и другите роднини можат да обезбедат емоционална поддршка, водство и дружење.

Исто така, пријателствата и односите со врсниците играат значајна улога во исполнувањето на социјалните и емоционалните потреби нудејќи поддршка и дружење надвор од семејната единица.

Тие се борат со социјалните вештини како споделување
Постои заблуда дека децата без браќа и сестри се борат со споделување и соработка затоа што не се навикнати на тоа. Иако учењето за споделување и соработка е од суштинско значење за сите деца, поединците можат да ги развијат овие вештини преку интеракции со врсниците, роднините и соучениците.

Вклучувањето во групни активности, тимски спортови и проекти за соработка помага да се поттикне соработката, компромисите и комуникациските вештини.

Тие имаат потешкотии да градат врски
Некои веруваат дека поединците ќе се борат во идните општествени односи, како што се бракот или родителството, поради недостаток на искуство со браќата и сестрите. Сепак, динамиката на браќата или сестрите не мора да предвидува успех или задоволство во врската во зрелоста.

Факторите како што се комуникациските вештини, емпатијата и емоционалната интелигенција играат позначајна улога во формирањето на здрави односи.

Извор: index.hr

Најново

Последни колумни