Во Перу, двајца туристи беа убедени дека можат да посетат „Свечниот кањон Хумантај“, локација што воопшто не постои. Туристите платиле речиси 160 долари за да стигнат до оддалечен пат во околината на Молепата, без водич и без вистинска дестинација, а локален водич предупреди дека ваквите грешки можат да бидат опасни по живот поради високата надморска височина и климатските услови.
Студиите покажуваат дека 30% од меѓународните туристи користат генеративна АИ за планирање на патувања, но околу една третина од нив добиваат неточни информации или дестинации кои не постојат.
Научниците објаснуваат дека АИ не знае разлика помеѓу вистински совети за патување и измислени детали – тој само комбинира зборови што звучат реалистично. Ова може да резултира со „халуцинации“ на АИ, при што се создаваат дестинации или информации што не постојат.
Експертите советуваат дека туристите треба да бидат внимателни: секогаш да проверуваат и потврдуваат информации, да бидат специфични во прашањата и да имаат алтернативен план. Иако АИ може да биде корисна алатка за инспирација, вистинската безбедност и сигурност се постигнуваат со сопствено проверување на фактите и реална подготовка.
Извор: BBC