Овој празник го воспостави папата Бенедикт XVI како дел од обидите да се обединат околу 12 милиони кинески католици, кои се поделени меѓу официјалната државно-контролирана црква што не ја признава папската власт, и подземната црква која останала лојална на Ватикан и покрај деценискиот прогон.
Папата Франциск ги продолжи овие напори со контроверзниот договор од 2018 година, кој се однесуваше на именувањето бискупи. Деталите од договорот никогаш не беа целосно објавени, но се смета дека им овозможува на властите во Пекинг да предлагаат бискупи, додека папата го задржува правото на вето.
Договорот беше критикуван од страна на конзервативни католици кои сметаат дека Ватикан попуштил под притисокот на Пекинг, но Светиот Престол тврди дека тоа било најдоброто можно решение во дадениот момент. Оттогаш, договорот се обновува периодично, иако Кина наводно го прекршувала со самостојни именувања без одобрение од папата.
Папата Лав ќе треба да одлучи дали ќе продолжи со обновување на договорот. Во меѓувреме, Пекинг, според извештаите, спроведува еднострани именувања на бискупи, што претставува прекршување на договорот.
Папата изјавил за надбискупот на Хонгконг, кардиналот Стивен Чоу, дека „неколку пати ја посетил Кина и се запознал со кинеската култура и реалност“, јавува мисионерската новинска агенција Fides.
Чоу додал дека очекува папата Лав да ја следи политиката на папата Франциск во однос на црквата во Кина. Тој му подарил на папата мала статуа на Богородица од Шешан – многу почитувана фигура меѓу кинеските католици. Како језуит, Чоу изјавил дека се молел папата „никогаш да не ја заборави црквата во Кина и кинескиот народ“.
Ватикан со децении работи на подобрување на односите со Кина, кои официјално се прекинати пред повеќе од 70 години, кога комунистите дојдоа на власт. Односите долго беа во ќорсокак поради инсистирањето на Кина за ексклузивно право да ги именува бискупите – што го смета како прашање на државен суверенитет – додека Ватикан инсистира дека тоа е исклучиво право на папата.