Многу возачи прават грешки при полнење гориво кои се штетни за моторот. Ова се три работи што станаа вообичаени, но се сметаат за погрешно да се прават.
Возење на резерва
Многу возачи полнат гориво само кога ќе се вклучи сигналната ламба, возат додека иглата не достигне нула, наместо да се упатат кон бензинската пумпа штом нивото на горивото падне под четвртина.
Во резервоарот, нечистотијата се акумулира на дното, што ги оштетува инјекторите и системот за гориво, а во исто време ја намалува сигурноста на моторот. Исто така, се зголемува ризикот од снемување гориво, што потоа создава дополнителни проблеми за дизелите, објави Autoportal.
Плутата останува висечка
Ова се однесува на ситуацијата кога капачето за гориво, откако ќе се отвори пред полнење, останува висечко на страната на автомобилот, наместо да лежи на означеното место на внатрешната страна од капачето.
Ова го загадува внатрешниот дел од чепот, а нечистотијата може да стигне до резервоарот, потенцијално оштетувајќи го моторот дополнително.
До „прв клик“
Секој уред за полнење има систем кој, врз основа на притисокот, го прекинува снабдувањето со гориво кога ќе се наполни до потребното ниво, а многу од нив продолжуваат да полнат со гориво „до капачето“.
Ова го отежнува работењето на целиот систем и ја намалува сигурноста на моторот, а од автомобилот излегува прекумерна количина гориво, што ја загадува животната средина, може да предизвика пожар и чини повеќе.
Поради сето ова, полнете гориво само до првиот клик на пиштолот за полнење, советува Autoportal.