Онлајн трговијата во Македонија бележи раст од 260 проценти

Онлајн трговијата во Македонија доживува забрзан раст и станува сè поважен дел од економијата.
Showing Cart Trolley Shopping Online Sign Graphic

Најновите податоци покажуваат дека во последниот месец преку државната Платформа за интероперабилност биле реализирани повеќе од 2,6 милиони дигитални трансакции, што претставува раст од 260 проценти во однос на истиот период минатата година.

Министерот за дигитална трансформација Стефан Андоновски изјави дека е-трговијата веќе не е алтернативен, туку доминантен економски модел кој бара силна поддршка од државата. „Потребни се модерни дигитални платформи, регулаторна предвидливост и иновации насочени кон пазарот. Намалувањето на бирократијата и отворањето на податоците за бизнис-заедницата се клучни за современа држава,“ нагласи тој.

Од Асоцијацијата за е-трговија на Македонија, претседателката Нина Ангеловска Станков посочи дека дигиталната зрелост на регионот сè уште е на ниско ниво, но дека токму Македонија може да биде пример за забрзана дигитална трансформација. „Мора да вложуваме во дигитална писменост, доверба и инфраструктура, за да го искористиме потенцијалот на е-трговијата,“ истакна таа.

Со ваквиот раст, Македонија се позиционира меѓу водечките земји во регионот во областа на дигиталните услуги и е-трговијата, а трендовите покажуваат дека сè повеќе граѓани го избираат интернетот како најбезбеден и најбрз начин за купување и плаќање.

Извор:Рацин.мк

е-Трн да боцка во твојот инбокс

Последни колумни