Патувањето со воз често ја прави авантурата незаборавна како и самата дестинација. Во минатото, железницата беше омилен начин на транспорт, а денес, од бројни причини, оваа форма на патување повторно доживува експанзија и зголемена популарност низ цела Европа.
За 2025 година се најавени нови возбудливи патувања со воз кои ќе го олеснат истражувањето на континентот со железница.
Според Кристина Тан, инфлуенсерка за луксузни патувања, овие најави многу ја израдувале.
„Исклучително сум возбудена поради новите железнички линии што не очекуваат во 2025 година! Не сум љубител на ноќните возови, но бидејќи Амстердам и Барселона се два од моите омилени градови, едвај чекам да ја пробам оваа рута.
Подолу ќе ви претставиме некои од најинтересните железнички линии по кои ќе можете да патувате во 2025 година.
Од Брисел до Венеција
European Sleeper е релативно нова железничка компанија, која ја лансираше својата прва линија Брисел-Берлин во 2023 година.
Со најавата за нова, можеби највозбудлива рута, почнувајќи од февруари 2025 година, European Sleeper продолжува да ги изненадува патниците.
Новата линија официјално стартуваше на 5 февруари, поврзувајќи го Брисел со познатиот пловечки град – Венеција.
Патувањето трае околу 20 часа, заминување од Брисел во 17 часот и пристигнување во Венеција во 14 часот следниот ден. Враќањето од Венеција е планирано за 15:00 часот, пристигнување во Брисел во 11:00 следното утро.
На оваа релација возот минува низ четири прекрасни европски градови: Ајндховен во Холандија, Минхен во Германија, Инсбрук во Австрија и Болзано во Италија. Пред да стигне во Венеција, возот на патниците ќе им понуди неверојатен поглед на Доломитите.
Возот има ресторан за трпезарија и ланч бар за освежување и пијалоци.
Линијата работи двапати неделно во текот на февруари и март, идеална за пролетни патувања или за патници на пат до скијачките центри во регионот. Исто така, датумот е внимателно координиран со венецијанскиот карневал, кој трае од 14 февруари до 5 март следната година.
European Sleeper нуди три класи на патување: кабини за спиење, кабини за каучи и исправени седишта.
За дополнителни 14 евра, патниците можат да резервираат појадок, кој се служи приближно 45 минути пред пристигнувањето на дестинацијата.
Заспијте со Ван Гог, разбудете се со Гауди
Една од најочекуваните рути е онаа што го поврзува Амстердам со Барселона.
Моментално е возможно да се патува меѓу овие два града со воз, но потребни се околу 17 часа и со неколку трансфери.
European Sleeper сака сето тоа да го промени со директна рута за спиење што минува низ Брисел и Лил пред да стигне до Барселона.
Услугата требаше да започне во пролетта 2025 година, но беше одложена бидејќи железничкиот оператор се соочува со различни предизвици.
Крис Енгелсман, ко-основачот на компанијата, вели дека сè уште се надева на лансирање до крајот на 2025 година, но признава дека тоа би можело да биде уште во 2026 година.
Од Париз до Берлин (и секоја дискотека во која влегувате)
Од декември 2023 година, возот за спиење Nightjet сообраќа три пати неделно од францускиот до германскиот главен град и обратно.
Од Париз се потребни нешто повеќе од 13 часа, а од Берлин околу 14 и пол часа. Возовите тргнуваат рано навечер и пристигнуваат следното утро, а рутата се покажа популарна за оние кои сакаат да спијат во воз.
Воз Париз – Берлин
Првото поаѓање на брз воз кој патува директно од Берлин до Париз
Сепак, компанијата не застана тука. Од крајот на оваа година има нова брза дневна врска која ќе го намали времето на патување на осум часа и ќе ви овозможи да го видите најдоброто од Европа додека поминувате низ живописни села и фантастични села.
Оваа линија нуди можност за ден за уживање и релаксација со ручек во автомобил за јадење и бесплатен Wi-Fi. Со цени кои започнуваат од 59,99 евра, се чини дека оваа линија ќе станува се попопуларна.
Лансирана на 16 декември, услугата ќе го намали времето на патување меѓу градовите на само осум часа.
Застанувајќи во Стразбур, Франкфурт и Карлсруе, возот минува низ прекрасната внатрешност на Германија каде што патниците сигурно ќе бидат задоволни што ќе се капат на дневна светлина додека уживаат во пејзажот.
Врвен луксуз на шините од La Dolce Vita
Прослава на животот и луксузот, Orient Express La Dolce Vita можеби е на скапиот крај на патувањето со воз, но вреди ако копнеете да вкусите од златното доба.
Новиот воз „винтиџ стил“ ќе има само 11 вагони за 62 гости.
Тие вклучуваат 12 луксузни кабини, 18 мастер апартмани и еден апартман „La Dolce Vita“.
Луксузен бар во Ориент Експрес
Секоја кабина има брачен кревет, софа, фотелји и приватна бања, а услугата во соба е достапна насекаде.
Повеќето патувања тргнуваат од Рим и имаат рути од една до две ноќи со воз.
Русите одат и на север и на југ и вклучуваат Венеција, Портофино, Матера и Катанија. Се очекува La Dolce Vita да додаде повеќе меѓународни линии во 2025 година, вклучувајќи ги Париз, Истанбул и Сплит во Хрватска.
GoVolta за евтини големи патувања
Наречена „EasyJet of the ravais“, холандската компанија GoVolta ќе нуди услуги на долги релации по пониска цена во 2025 година.
Компанијата планира да ги поврзе Амстердам и Берлин, со линии што тргнуваат рано наутро и пристигнуваат доцна попладне. Дополнително, планирани се и врски од Амстердам до Копенхаген и Базел, кои ќе бидат пуштени по Берлин, но сепак во 2025 година.
За разлика од повеќето популарни европски услуги, возовите на GoVolta нема да бидат брзи. Ова значи, неизбежно, дека патувањата ќе траат подолго. Се проценува дека патувањето од Амстердам до Берлин ќе трае осум часа, а не шест часа со Дојче Бан.
Но, со помали брзини доаѓа и заштеда на трошоците, а GoVolta сака да им ги пренесе на своите клиенти. Стандардните седишта од втора класа на првото патување чинат од само 10 евра, што ги прави значително поевтини од која било друга опција.
Влезниците треба да бидат пуштени во продажба во јануари, а компанијата вети најмалку 110 билети под 10 евра за секоја услуга.