Чевлите ÜNOS by Sz (што е кратенка за („U Need One Size“) се достапни во детски големини за 34,99 долари и големини за возрасни за 49,99 долари, во шеснаесет различни опции за бои.
ÜNOS by Sz има ѓон кој е поделен на два дела со канал во форма на Z, но секоја страна останува поврзана со флексибилни ткаенини. Дизајнот им овозможува на чевлите да се прошират во ширина и должина, обезбедувајќи дека ќе бидат точни. Тие може да пораснат до половина број во детската верзија и до цел број во верзијата за возрасни.
Патиките се создадени за да решат неколку различни проблеми со обувките. Најочигледно е дека децата брзо ги надраснуваат патиките пред да ги износат, што доста често води кон носење неудобни обувки бидејќи нивните родители не сфатиле дека ги имаат надраснато. ÜNOS by Sz ќе ја прошири нивната можност за носење како што стапалото ја надминува оригиналната големина на чевлите.
Унисекс-дизајнот на патиките потенцијално ќе им овозможи на возрасните со поголеми или пошироки стапала полесно да најдат чевел што одговара, а опциите се до еквивалент на големина 45 за жени. ÜNOS од Sz, исто така, ќе бидат подобро прилагодени за оние со едно стапало што е половина, па дури и целосна големина, поголемо од другото, што ќе ги спаси од потребата да купат два пара за да се приспособат.
Патиките се дизајнирани од доктор Двејн Едвардс, а колеџот Pensole Lewis (PLC) во Детроит. Училиштето го опишува Едвардс како „најистакнатиот црн дизајнер во индустријата за обувки“, со кариера која вклучува ангажмани во L.A. Gear, Nike и Jordan.
Зборувајќи за Footwear News, Едвардс рече дека отсекогаш сакал да дизајнираат подостапни, но висококвалитетни обувки.
„Понекогаш, кога ќе видите производ под 50 долари, тој нема многу технологија, нема многу суштина во него. Не чувствував дека производот од 50 долари треба да биде таков“.
Извор: The Verge