Како што објави Salon, тимот зад серијата морал да прибегне кон дигитално подмладување за да го врати изгледот на актерите во времето кога приказната започна. Во петминутен преглед од новата сезона, ликот на Вил Бајерс – во интерпретација на сега 21-годишниот Ноа Шнап – повторно раскажува делови од својата траума во Upside Down, но од неговата перспектива како дете. За таа цел, неговото лице беше дигитално вратено во изглед од 10–11 години.
Двоен актер + дигитален третман: формулата за враќање на старите времиња
Според Deadline, млад актер – Луке Котокек – стоел на местото на Шнап при снимањето, а потоа студиото за визуелни ефекти Lola го заменило неговото лице со дигитално подмладена верзија на Шнап. Мрачната атмосфера на Upside Down, обвиена во постојана темнина, дополнително помогнала да се маскираат недоследностите.
Техниката не е нова за серијата. Мили Боби Браун, која го игра ликот на Елевен, беше дигитално подмладена во четвртата сезона, кога актерката Марти Блер ја замени на сет за слични флешбек-сцени.
Не е исклучено и другите актери да бидат дигитално подмладени доколку сезоната вклучи нови ретроспекции.
„Хормоните не прашуваат за снимачки распоред“
Иако технологијата за подмладување одамна се користи во Холивуд, примерот на „Stranger Things“ е впечатлив – публиката буквално сведочеше како децата-актери растат во текот на една деценија.
„Времето можеби се однесува чудно во Upside Down, но хормоните на актерите не се грижат за тоа,“ иронично напиша Salon. „Тоа е судбината на долгогодишните серии со деца – на крајот биологијата победува.“
Ноа Шнап: од актер до мини-режисер за да му помогне на својот „млад јас“
Шнап објасни дека морал да му помогне на младиот Котокек да ја разбере улогата:
„Ја прашав Мили за совет,“ рече тој за Deadline. „Мораш да размислуваш интроспективно – како си се движел, како си дишел, како гледал твојот лик.“
Тој призна дека ефектот не е совршен: „Малку изгледа дигитално. Тешко е да се направи беспрекорно, но мислам дека испадна прилично добро.“
За многу фанови, едноставно е фасцинантно што актерите и ликовите заедно пораснаа пред камерите.
„Интересно е,“ додава Шнап. „Пред десет години, социјалните мрежи не постоеја во оваа форма. Објавував слики од моето куче и имав 25 следбеници. Мора да оставиш многу од егото настрана за да се навратиш назад.“
Дигиталното подмладување станува сè поприсутно во индустријата: од ТОМ ХЕНКС и Робин Рајт дигитално вратени во 90-тите, до нови филмски продукции што отвараат сосема нови прашања за иднината на глумата, автентичноста и времето – нешто со кое „Stranger Things“ веќе одамна се бори, и пред и зад камерата.
Извор: Futurism
