Креативноста и податоците заедно формираат моќна алатка за постигнување максимален успех – додека креативноста носи иновативни идеи, податоците ги водат кон вистинските одлуки и резултати. Но, како да ги споите во добитна комбинација?
Дознајте на Деновите на комуникација, фестивал на комуникација и креативност, кој се одржува од 15-ти до 18-ти мај во Ровињ, на предавањето на главната фестивалска сцена од брилијантниот креативен стратег Мирела Креспи.
Таа е основач и директор на Creative Milkshake, едно од најголемите европски студија што ги спојува перформансите и креативноста, и стои зад повеќе од 2.000 реклами месечно на шест јазици за светски брендови како Amazon, Meta, Unilever и Ubisoft. Но, Мирела Креспи не е само креативен ум – таа е стратег кој ги разбира податоците подобро од кој било и знае како да ги претвори во кампањи кои не само што привлекуваат внимание, туку и носат конкретни деловни резултати. Со својот иновативен пристап, таа го урива митот дека креативноста и маркетинг ефикасноста се спротивставени концепти – напротив, таа беспрекорно ги комбинира, покажувајќи им на брендовите како да постигнат максимални маркетинг перформанси.
Како да ги совладате чекорите за создавање реклами со високи перформанси на социјалните мрежи – од истражување до производство, тестирање и оптимизација?
Креспи, во своето предавање „Податоците не лажат, туку вашата креативност“, (“Data Doesn’t Lie, Your Creativity Does”), ги носи најновите методологии и најдобри практики за развивање реклами што комбинираат податоци, стратегија и вештачка интелигенција за да ги вреднува кампањите и да ги подобри резултатите на сите платформи. Секој кој сака да ги подигне своите реклами на следното ниво и да ја претвори креативноста во мерлив деловен успех, нема да сака да го пропушти ова предавање.
Креспи ќе се придружи на ѕвездената меѓународна постава на говорници на главната сцена на фестивалот, вклучувајќи ја и познатата хуманоидна вештачка интелигенција Софија; најиновативниот CMO во светот според Business Insider и добитник на повеќе од 200 награди на Cannes Lions Фернандо Мачадо напојуван од A1; Карен Нелсон-Филд, водечки експерт во светот за економијата на вниманието и најобјавен автор на WARC; Блер Енс, водечки авторитет во светот за продажба и цени на креативни услуги Мајкл Коркоран, еден од најпознатите (и најдуховити) дигитални стратези на денешницата; Мариша Лакиани, експерт за користење на вештачка интелигенција и автоматизација за раст на брендовите и максимизирање на повратот на трошоците за рекламирање (ROAS); како и Јохан Ронестам, експерт за брендирање, сериски претприемач, креативен визионер и сурфер.
Сите кои сакаат да бидат дел од ова специјално искуство од 15-ти до 18-ти мај во Ровињ, можат да најдат информации за учество на www.danikomunikacija.com.