Поради тоа, најавена е инспекција на неопределен број летала, во момент кога секторот веќе е под притисок поради минатонеделниот масовен софтверски ревокациски процес.
Од Airbus наведуваат дека станува збор за „ограничен број авиони“, а според информациите што ги пренесува агенцијата АФП, проблемот би можел да се однесува на околу 600 летала. Сепак, компанијата не ја потврди оваа бројка за BBC, нагласувајќи дека истрагата е во тек и дека бројот на засегнатите авиони постојано се намалува како што напредуваат проверките.
Портпарол на Airbus изјави дека изворот на проблемот е идентификуван и ставен под контрола, додавајќи дека сите новопроизведени панели ги исполнуваат техничките стандарди. Инспекциите ќе ги утврдат леталата на кои евентуално се вградени панели со недоволен квалитет и ќе дефинираат соодветни корективни мерки.
Овој технички предизвик доаѓа само една недела по масовниот повик за софтверска надградба на повеќе од 6.000 авиони на Airbus, по откриениот ризик дека интензивното сончево зрачење може да влијае врз работата на компјутерите за контрола на летот. Проблемот стана очигледен по инцидент на лет меѓу САД и Мексико, кога авион одеднаш изгуби висина и повреди 15 патници.
Масовниот софтверски ремонт предизвика големи нарушувања во авионскиот сообраќај, со бројни откажувања на летови ширум светот за време на крајот на ноември, период кога во САД традиционално се бележи зголемен воздушен сообраќај поради Денот на благодарноста.
Како последица на новите технички проблеми и минатонеделните застои, вредноста на акциите на Airbus опадна за повеќе од 6,5 проценти во последните пет дена, дополнително зголемувајќи го притисокот врз компанијата.
Извор: Index.hr
