Нетфликс доби повеќе претплатници од очекуваното по забраната за споделување лозинки

Нетфликс доби 5,9 милиони нови претплатници во последните три месеци – речиси три пати повеќе отколку што очекуваа аналитичарите – откако го забрани споделувањето лозинки со лица надвор од домаќинството.

Гигантот за стриминг е првиот од големите технолошки и медиумски компании кои ги објави кварталните резултати. Бројките доаѓаат откако штрајковите на писателите и актерите ја погодија индустријата – првпат двата синдикати да штрајкуваат од 1960-тите.

„Овој штрајк не е исходот што го посакувавме“, рече извршниот директор Тед Сарандос. Тој рече дека компанијата се надева дека ќе постигне договор „што е можно поскоро“.

Објавувајќи ги своите најнови финансиски показатели, Нетфликс соопшти дека остварил профит од 1,8 милијарди долари во текот на кварталот со приходи од 8,3 милијарди долари. Аналитичарите очекуваа Нетфликс да додаде околу 2 милиони нови домаќинства во последните три месеци бидејќи луѓето кои бесплатно ја користеа одлуката, одлучија да платат за своите сметки. Нетфликс сега има 238 милиони претплатници на глобално ниво.

Штрајкот поради платите и употребата на вештачка интелигенција (ВИ) се очекува длабоко да влијае на индустријата во текот на следните месеци, паузирајќи ги новите сезони на глобални хитови, вклучувајќи ги стриминг сериите како House of the Dragon и The Last of Us и филмовите како Гладијатор 2 и Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Second.

Некои аналитичари тврдат дека Нетфликс е подобро позициониран од неговите традиционални медиумски врсници за да го надмине штрајкот. Минатата година компанијата загуби претплатници за прв пат во својата историја. Оттогаш почна повторно да собира претплатници и на почетокот на годината најави остри мерки за споделување лозинки.

Според компанијата, повеќе од 100 милиони домаќинства споделувале лозинки.

Оваа недела аналитичарите на Дојче банк предвидоа дека зголемувањето на „платеното споделување“ ќе ги зголеми приходите на Нетфликс во 2023 година и дека компанијата исто така ќе има корист од нејзината програма која веќе ја имаат во архива, нејзината меѓународна публика и нејзината способност да генерира хитови од странство – како што се Squid Game и Money Heist. „Речиси сите проблеми што ги мачат традиционалните медиумски компании фокусирани на ТВ се поврзани со количината на содржини која Нетфликс ја“, напиша Дојче Банк во белешката до инвеститорите.

Нетфликс, исто така, го прошири својот прилив на приходи, воведувајќи претплата поддржана од реклами од минатата година. Во вторникот, компанијата објави дека се откажува од својот најевтин месечен план без реклами во САД и Обединетото Кралство, во обид да добие повеќе претплати за нејзината опција поддржана од реклами.

Планот чинеше 9,99 долари во САД и 6,99 фунти во Обединетото Кралство и ги ограничуваше претплатниците да гледаат HD содржини на само еден уред во исто време. Најевтиното ниво на Нетфликс сега е 6,99 долари (4,99 фунти), но на тоа се појавуваат и реклами.

Извор: The Guardian

е-Трн да боцка во твојот инбокс

Најново

Последни колумни