Pinkfong, јужнокорејската компанија зад најгледаното видео на YouTube во историјата, „Baby Shark Dance“, излезе на берза за да собере дополнителен капитал.
Првичната јавна понуда на акции собра 76 милијарди вони (53 милиони долари), а акциите беа понудени по највисока цена од 38.000 вони (26 долари) по акција.

На отворањето на јужнокорејската берза, акциите на Pinkfong пораснаа за 37 проценти на околу 36 долари по акција, што значи дека пазарната вредност на компанијата скокна на околу 504 милиони долари.
Бизнис моделот на компанијата се базира на создавање кратки видеа за YouTube, платформи за стриминг, телевизија и мобилни апликации.
Видеата се монетизираат преку рекламирање, лиценцирање, мерчендајзинг и други средства.
Во 2016 година, компанијата ја издаде песната „Baby Shark Dance“ со заводлива детска мелодија која се репродуцира во просек повеќе од 4,7 милиони пати на ден.
Вкупно, ова видео е прегледано 16,4 милијарди пати, што е приближно исто колку и десетте најпопуларни видеа на пејачката Тејлор Свифт.
