Огласите за работни места за вештачка интелигенција се зголемија и покрај поширокото замрзнување на вработувањата
Shopify нема да вработува нови работници освен ако менаџерите не можат да покажат дека вештачката интелигенција не е способна да ја заврши работата, напиша извршниот директор Тоби Лутке во новиот меморандум до вработените.
Тимовите во една компанија за е-трговија треба да интегрираат вештачка интелигенција во нивните работни текови, а тоа ќе се очекува од сите вработени во иднина, напиша Лутке.

„Пред да побараат повеќе персонал и ресурси, тимовите треба да покажат зошто не можат да го прават она што го сакаат користејќи вештачка интелигенција“, напиша тој.
Канадскиот Shopify, кој им помага на бизнисите да поставуваат веб-страници за е-трговија, е една од сè поголемиот број компании кои им даваат приоритет на вработените кои знаат како да користат вештачка интелигенција.
Технолошките компании вложуваат пари во развојот на вештачката интелигенција (ВИ), а компаниите низ индустриите бараат работници кои можат да користат или да градат алгоритми и модели на вештачка интелигенција.
Лутке, исто така, рече дека вработените ќе бидат испрашувани за употребата на вештачка интелигенција во нивните прегледи на перформансите, иако во меморандумот не е наведено дали филозофијата на компанијата ќе доведе до отпуштања.
Вработените во Shopify работат „од далечина“ и ги има околу 8.100. Нивни клиенти беа малите бизниси, но неодамна почнаа да пристапуваат кон поголеми клиенти со цел да одржат стабилен профит. Компанијата рече дека ќе треба да ја прифати вештачката интелигенција за да продолжи да расте.
„Ја користиме во основа секоја алатка за вештачка интелигенција таму“, рече портпаролката на Shopify.
Shopify претходно имаше предизвици за продуктивност.
На почетокот на 2023 година, меморандум од КОО на Shopify им наложи на вработените да престанат да одржуваат „апсурден број“ состаноци. Компанијата избриша 12.000 настани од календарите на своите работници, ослободувајќи 95.000 часови за пофокусирани задачи.