И покрај турбулентната глобална економија, водечките технолошки компании забележаа зголемување на вредноста на своите брендови во 2025 година.
Растот беше поттикнат од иновации во областа на вештачката интелигенција, проширување на дигиталните екосистеми и обновено доверие на инвеститорите.
Според податоците на Brand Finance, од 10-те највредни брендови кои остварија најголема вредност меѓу 2024 и 2025 година, 6 се технолошки компании од САД, а останатите се Walmart и кинескиот TikTok.
Заеднички, десетте најголеми добитници на вредноста на брендот додадоа повеќе од 450 милијарди американски долари.
Microsoft предводеше со раст од 120,6 милијарди долари, веројатно поттикнат од воведувањето на алатки за вештачка интелигенција како Copilot.
Google и Apple го следеа со приход од 79,5 милијарди, односно 57,9 милијарди долари. Google профитираше од силен раст на приходите од рекламирање, додека Apple остана отпорен благодарение на растечкиот екосистем на услуги и производи.
Nvidia е најбрзо растечкиот бренд на листата, со зголемување на вредноста за 43,4 милијарди долари – што е раст од 97,5% во однос на 2024 година – додека компанијата ја зацврстува својата доминација во AI чипови и технологија за дата-центри.
Во малопродажниот сектор, Walmart и Amazon исто така забележаа значителни добивки.
Amazon, кој покрива и технологија и малопродажба, забележа раст на вредноста на брендот од 47,5 милијарди долари. Вредноста на брендот на Walmart порасна за 40,3 милијарди долари, а следеше TikTok со пораст од 21,6 милијарди долари, што го потенцира неговиот континуиран влијание кај помладата публика.
