На високи температури, автомобилот е изложен на зголемено оптоварување. Моторот, гумите, сопирачките и каросеријата се особено ранливи. Затоа, ризикот од оштетување значително се зголемува во текот на летото. Високите температури ја намалуваат отпорноста на материјалот и го зголемуваат ризикот од поголеми оштетувања на автомобилот. Затоа е потребно моторот да биде целосно во добра состојба и чист. Работичкиот мотор навремено го отвора термостатот и го вклучува вентилаторот, додека чистиот мотор подобро ја ослободува топлината во околината и подобро се лади.
Секако, треба да бидете добро снабдени со „течности што значат живот“, првенствено моторно масло и течност за ладење. Повеќе моторно масло подобро лади, а се препорачува маслото да биде блиску до максимумот (на прачката). Течноста за ладење треба да биде во експанзиониот резервоар во средината. Многумина забораваат дека и батеријата бара грижа, без оглед на фактот дека не бара одржување. Затоа е препорачливо да ја проверите батеријата на сервис пред да започнете со патувањето.

Екстремната топлина има негативен ефект врз сите делови од автомобилот, особено врз црната каросерија која има адитиви за висока температура за да ја заштити од пукање. Високите температури негативно влијаат и врз сите електронски уреди во автомобилот, од радио/mp3 плеери до мобилни телефони оставени во топли прегради. Ова се сите детали за кои треба да се води грижа за време на жешките летни денови. Сепак, изборот на паркинг место ќе помогне многу ако автомобилот е оставен барем делумно во сенка. Автомобил кој бил жежок од долго стоење на сонце тешко се лади, а топлината што ја создава моторот дополнително ја влошува состојбата и го зголемува термичкото оптоварување на виталните делови.

Притисок во гумките
Според прописите и летото
Многу луѓе прават грешка со намалување на притисокот на воздухот во гумите во лето. Сепак, гумата се витка повеќе и се загрева побрзо. Затоа користете го правилниот притисок во гумите во лето. Бидејќи обично одите на пат со полн товар, надувајте ги гумите до притисок со полн товар. Иако модерните гуми се третирани со UV стабилизатори, т.е. се заштитени од ултравиолетово зрачење, високата топлина е во корист на оштетување. Внимателно проверете ја површината на гумата, особено меките странични ѕидови. Обавезно проверете ја и внатрешноста. Ако забележите пукнатини или поголеми оштетувања на гумата, заменете ја. За да ја вратите изгубената еластичност на гумата по летното „сончање“, се препорачува да ја премачкате со специјално заштитено средство.

Крај на грешките
Наполнете го горивото „до горе“
Многу луѓе се плашат да го наполнат резервоарот до горе од незнаење, бидејќи мислат дека тоа го зголемува ризикот од експлозија на резервоарот, иако нема реален ризик. Сепак, теоретски, полупразен или празен резервоар е поопасен од полн. Имено, горивото за автомобили малку се шири со зголемување на температурата, но интензивно испарува. Затоа е важно да имате соодветен отвор за гориво. Значи, наполнете го резервоарот до горе секој пат кога ќе го наполните, но само додека инјекторот за гориво не се исклучи првиот пат (кликање на пумпата). Ова ја намалува фреквенцијата на патувања до бензински пумпи, што заштедува време (и гориво) и го намалува застојот на пумпите.
Работа на клима уредот
Го лади ентериерот, го загрева моторот
Правилниот систем за климатизација значително влијае на ефикасноста на ладењето и удобноста во кабината. Ова потоа ќе користи помалку гориво додека моторот го движи компресорот, кој го компресира гасовитиот фреон. Помалата потрошувачка на гориво значи помалку загревање на моторот и помалку механичко и термичко оптоварување. Променетиот филтер за полен, како и исчистениот испарувач и кондензатор ќе ја зголемат ефикасноста на системот за климатизација. Важно е да ја поставите температурата во внатрешноста на максимум 6°C пониско, бидејќи тоа ќе ја намали потрошувачката на гориво и оптоварувањето на моторот, а исто така ќе го заштити и вашето здравје.
Турбополнач
Прегреан станува црвен
Турбополначот е склоп од турбина и полнач (вентилатор или компресор). Турбината се движи со протокот на издувни гасови и се наоѓа на истото вратило како и полначот и се користи за негово погонување. Загреаните издувни гасови ја загреваат турбината до повеќе од 850°C, а во случај на бензински мотор, дури и над 950°C. Со зголемувањето на надворешната температура, се загрева и турбополначот, особено кај моторите кои се подобрени со „чип-тунинг“. Затоа е важно да се користи целосно синтетичко масло, кое е поотпорно на високи температури итн.