„Најдобро место за херпес“: Реклама од Нов Зеланд ја освои главната награда на Канските лавови

„За да ја поправиме нашата национална гордост, решението е очигледно: херпес.“
New Zealand Herpes Foundation

Ова беше пораката на Фондацијата за херпес на Нов Зеланд во октомври минатата година, кога ја започна својата кампања со цел да ја претстави земјата како „најдоброто место“ за инфекција.

Кампањата постигна голем успех, освојувајќи ја главната награда на овогодинешните Кански лавови – најпрестижното признание за креативност во светот на маркетингот и комуникациите.

Со цел да се дестигматизира херпесот, кампањата користеше хумористично видео кое симулираше туристичка реклама. Таа беше наградена со Гран при за добро, категорија што ја истакнува креативната работа на непрофитни и добротворни организации.

Во видеото се појавува и Сер Греам Хенри, поранешниот главен тренер на националниот рагби тим, кој говори за падот на националната гордост – споменувајќи го „срамно нискиот однос на овци и луѓе“ и пити кои „чинат седум долари“.

„Ни треба нешто ново со што ќе се гордееме. Нешто големо и храбро што повторно ќе нè стави на мапата“, вели тој, додека со креда го испишува зборот „ХЕРПЕС“ на табла.

„Време е Нов Зеланд да стане најдоброто место во светот за херпес.“

Кампањата продолжува со уште едно видео, замислено како едукативен курс за дестигматизација на херпесот. Во него се појавуваат и други национални икони, како поранешниот министер за здравство Сер Ешли Блумфилд и професионалната боксерка Меа Моту.

Непочитувачкиот хумор и креативниот пристап, развиени во соработка со агенциите Motion Sickness и FINCH, се покажаа како клучни за ангажирањето на публиката.

„Заборавете на пропаста и тагата – има доволно од тоа“, изјави Дејвид Охана, шеф на комуникации во Фондацијата на Обединетите нации и претседател на жирито на Канските лавови.

„Нашиот добитник за 2025 година зеде табу тема и ја преврте наопаку – докажувајќи дека со силна стратегија, храбра идеја и многу хумор, сè е можно.“

Според Фондацијата за херпес на Нов Зеланд, околу еден од тројца сексуално активни возрасни лица во земјата го носи вирусот што предизвикува генитален херпес. Повеќето имаат благи или никакви симптоми и можат да водат нормален живот.

„Популарните медиуми, дезинформациите и непријатноста на Новозеланѓаните да зборуваат за секс доведоа до голема стигма кај оние што живеат со вирусот“, се наведува во соопштението по лансирањето на кампањата.

Алаина Луксмур од фондацијата изјави за ТВ-програмата „Појадок“ дека кампањата ја виделе милиони луѓе и дека имала „огромен одѕив“.

„Кампањата беше толку смешна – мислам дека токму затоа функционираше“, рече Луксмур.

Извор: BBC

е-Трн да боцка во твојот инбокс

Последни колумни