Повеќе од 50 брендови се рекламираа за време на натпреварот помеѓу Канзас Сити Чифс и Филаделфија Иглс, кој го гледаа повеќе од 120 милиони гледачи.
Со цена од осум милиони долари за 30 секунди емитување, рекламите за Супер Боул се огромна работа, а оваа година тие донесоа носталгија, забава, хуманост, патриотизам и многу познати личности.
Од Бен и Кејси Афлек, до Дејвид Бекам кој дознава дека Мет Дејмон е негов брат, до Мег Рајан што доживеа оргазам предизвикан од мајонез.
Ова се само дел од рекламите кои го одбележаа овогодинешниот Супер Боул.
Uber Eats
Dunkin’
Hellmann’s
Stella Artois
Häagen-Dazs
Mountain Dew
Pringles
F1
ChatGPT