Кратењата, кои првенствено ќе бидат направени преку доброволно заминување и замрзнување на вработувањата, доаѓаат додека културните институции ширум светот се подготвуваат за продолжен економски пад.
Портпаролот на Тејт во изјава за Фајненшл тајмс го потврди потегот, објаснувајќи дека одлуката ќе помогне „да се елиминира дефицитот што од пандемијата го носат многу музеи како Тејт“.
„Промените осигуруваат дека Тејт може да продолжи да испорачува револуционерни програми, да ја гради и споделува нашата колекција со најшироката јавност и да ги инспирира идните генерации на креативни таленти“, се вели во соопштението.

Групата Тејт се состои од четири музеи: Тејт Британија, Тејт Модерн, Тејт Ливерпул и Тејт Сент Ајвс. Најавата за намалувањата доаѓа додека институцијата работи на неколку скапи проекти од висок профил, вклучително и проширување на Тејт Ливерпул и реставрација на Палатата Денс во Тејт Сент Ајвс, зграда на листата од II степен, која некогаш служела како студио за познатата уметница Барбара Хепворт. Околу 30% од приходот на Тејт доаѓа од владини грантови.
Марија Балшо, директорка на Тејт и претседател на Советот на директори на националниот музеј, во изјава за Фајненшл Тајмс се осврна на намалувањето на работната сила. Таа нагласи дека менаџментот на Тејт „внимателно ја рационализираше работната сила преку доброволни средства“ и се фокусираше на развивање нови приливи на приходи за да ги одржи своите амбициозни програми.
„Тејт има амбициозна програма да ја зголеми нашата публика низ целата земја и пошироко“, објасни портпаролот на Тејт за Гардијан. „За да го елиминираме дефицитот што остана од пандемијата, ги зајакнавме новите текови на приходи, стратешки поставивме приоритет на нашите највлијателни активности и внимателно ја рационализиравме нашата работна сила“.

Инаку, во 2020 година, работниците во комерцијалниот огранок на Тејт (Tate Enterprises) стапија во штрајк во знак на протест против плановите за укинување на 313 работни места, барајќи употреба на владините средства за спас на работните места и повикувајќи на крај на отпуштањата.
Музеите, и пошироко, културните сектори низ Европа и пошироко ги трпат финансиските последици од пандемијата, како и намалените владини буџети за култура. Меѓу предизвиците со кои се соочуваат многу институции е и трајното намалување на посетеноста. Според податоците објавени во февруари од Одделот за култура, медиуми и спорт на Обединетото Кралство (DCMS), посетите на музеите спонзорирани од DCMS биле за 15% помали во последниот квартал од 2024 година во споредба со истиот период во 2019 година, односно пред пандемијата.
Во комбинација со кратења на буџетите за култура, многу институции беа принудени да размислат за драстични мерки. Минатата година, на пример, поранешниот привремен директор на Британскиот музеј, Сер Марк Џонс, предложи на странските посетители на културните институции во Обединетото Кралство да им се наплаќа влез од 20 фунти.