Играчите случајно откриле дека ако Марио скокне во ѕид под точен агол во „World 1-2“, може да „помине“ низ него и да влезе во тајна зона или Warp Zone. Но, наместо да стигне до следното ниво, тој ќе заврши во бесконечно повторувана подводна сцена. Играта го регистрирала нивото како „World -1“, па оттаму и името – „Минус свет“. Единствен излез бил рестарт или загинување.
Гласините за овој феномен брзо се прошириле меѓу гејмерите, а во 1988 година и официјално биле објавени во списанието Nintendo Power, со инструкции како да се стигне до тајниот свет. Оттогаш, „Минус светот“ станал симбол за „најголемата грешка на сите времиња“.
Иако легендарниот дизајнер Шигеру Мијамото тврдеше дека не станува збор за намерно вметнато ниво, токму оваа случајна грешка ја зајакна магијата на играта и им покажа на играчите дека во виртуелните светови сè е можно. „Тоа беше моментот кога поверувавме дека игрите кријат бескрајни тајни“, пишуваше списанието Edge во 2015 година.
Од „Минус светот“ па наваму, гејмерите почнаа да ги истражуваат секој пиксел и секој агол од игрите во потрага по слични скриени изненадувања – од „Missingno“ во Pokémon Red and Blue, до летањето со автомобили во GTA IV и „superbounce“ триковите во Halo 2.
Иако денешните игри се сè поисчистени од вакви грешки, „Минус светот“ останува симбол за времето кога едно случајно откритие можеше да ја отвори вратата кон магија и мистерија што го фасцинираа целиот свет.
Извор: BBC