Милиони ги следеа движењата на чудотворниот лос: Снимени 478 часа програма која ги руши сите рекорди

Големата миграција на лос е дел од растечката фасцинација со „бавната телевизија“.

Со илјадници години, лосот ги преминувал реките, се движел низ шумите додека се топи снегот и тивко ги следеле древните патеки до нивните летни пасишта во северна Шведска.

Денес, нивните патувања може да се следат во живо благодарение на 24-часовниот пренос што им овозможи на милиони гледачи да ги следат миграциите на овие неверојатни животни од нивните фотелји.

Во неделата навечер, седмата сезона на шоуто „Ден стора алгвандринген“ (Големата миграција на лосовите, позната и како Големата прошетка) заврши по речиси три недели континуирано пренесување на платформата SVT Play, сервисот на националниот радиодифузер на Шведска.

Од своето деби во 2019 година, серијата прерасна од експериментален проект за јавен сервис во културен феномен, привлекувајќи речиси 9 милиони гледачи во 2024 година.

„Многу сме задоволни“, рече Јохан Ерхаг, проект менаџер на SVT за оваа програма.

Тој потврди дека тимот снимил 478 часа снимка користејќи 26 фиксни камери, седум ноќни камери и еден дрон. Од 15 април настаните во шумите се емитуваат без прекин.

Финалето на сезоната беше емитувано во недела во 22 часот по локално време, а камерите го снимија преминот на 70 лос (исто така познат како европски ирваси) додека ја преминуваа реката Ангерман во Шведска – околу 290 километри северно од Стокхолм.

Големата миграција на лососот е дел од растечката фасцинација со „бавно ТВ“ – жанр што се здоби со популарност во 2009 година кога норвешката NRK емитуваше седумчасовно патување со воз во реално време од Берген до Осло.

Оттогаш, концептот доби култен статус низ цела Европа, со емитувања, вклучувајќи, на пример, 12-часовен маратон за плетење, 134-часовно патување по море, па дури и оган во огништето, што беше на врвот на топ листите на Нетфликс во Велика Британија на Boxing Day.

Благодарение на својата популарност, SVT почна да им испраќа известувања на гледачите кога ќе се појави првиот лос, додека групата на Facebook има повеќе од 76.000 членови, каде што корисниците ги споделуваат своите набљудувања, впечатоци, снимки и слично.

Иако официјалните бројки за гледаност за оваа сезона се уште не се објавени, SVT веќе потврди дека ќе ја води осмата сезона за следење на лос следната година.

е-Трн да боцка во твојот инбокс

Последни колумни