Солунското метро во својата прва година од работа забележа значителен успех и широко прифаќање од јавноста. Во периодот од октомври 2024 до октомври 2025 година, со метро-системот патувале вкупно 27,04 милиони патници, што претставува просек од околу 2,4 милиони качувања месечно.
По краткиот прекин, минатиот понеделник метрото повторно беше ставено во функција, а во меѓувреме се очекува и продолжување на линијата кон Каламарија. Со ова проширување, Солун за првпат ќе добие целосно исток–запад поврзување преку превоз со фиксна шина, што претставува значаен чекор во модернизацијата на јавниот транспорт во градот.
Покрај метрото, во функција веќе е и Западната приградска железница, која сообраќа од Новата железничка станица во Солун до Синдос. Рутата трае околу 11 минути и има особено значење за студентите и вработените на Меѓународниот хеленски универзитет, нудејќи побрза и поефикасна алтернатива на патувањето со автобус.
Позитивни поместувања се забележуваат и кај автобускиот превоз. Во 2019 година, повеќе од половина од автобусите во Солун беа надвор од употреба, додека денес во сообраќај се вкупно 510 автобуси. Тоа значи дека околу 80% од возниот парк е активен, наспроти само 41% пред шест години. Во исто време, просечната старост на автобусите е намалена од 14,5 години во 2019 на 7,8 години денес.
Дополнително зајакнување на системот се очекува на почетокот на 2026 година, кога во првите два месеци ќе бидат вклучени уште 100 нови автобуси. Притоа, во јули 2026 година се планира пристигнување на првите 50 електрични зглобни автобуси за OASTH, што ќе претставува значаен чекор кон поеколошки јавен превоз.
Напредок е забележан и во однос на пристапноста. Повеќе од 500 знаци на Брајова азбука веќе се поставени на автобуските постојки на OASTH, со цел бројката да достигне 1.000 до крајот на годината. Оваа мерка е дел од пошироката стратегија за подобрување на пристапот до јавниот превоз за лицата со оштетен вид.
Со комбинирањето на метро, приградска железница, обновен автобуски парк и мерки за пристапност, Солун постепено гради поодржлив, поинклузивен и поефикасен систем на јавен транспорт, кој одговара на потребите на современиот град.
