Мета инвестира милијарди во паметни очила, еве што можат да направат

По објавувањето на инвестицијата, акциите на „Есилор Луксотика“ пораснаа за 7,1 процент, што е нивниот најголем дневен раст
Ferrari Press Agency AR glasses 1 Ref 16859 29/05/2025 See Ferrari text Picture MUST credit: Snap AR A pair of augmented reality glasses with lenses that generate images and sounds of books the users are reading has been unveiled by an off-shoot of social media company Snapchat. And it has been done to help get younger people back to reading for enjoyment. The Augmented Reading Lenses as they are called, are a collaboration with the National Library Board of Singapore. They are an enhancement of Snap AR’s already available Snap Spectacle Snap AR is the name for the augmented reality platform used by Snap Inc., the company behind Snapchat. The glasses use real-time conversion of typed text into a digital format known as OCR. This is then used by an artificial intelligence programmed to produce the visuals and noises. The glasses already has stereo speakers, so the soundscapes are a natural addition to the reading experience. First, the device scans the printed text as the user reads. Then, the images float before their eyes, accompanied by the sound effects linked to specific words or scenes. If a character is at a docks, for example, the sounds of the sea and workers loading and unloading chips are heard. There are also action sounds like doors opening and closing. In examples of the visuals , Mary Shelley’s Frankenstein shown by the company features the monster. OPS: The Snapchat Augmented Reading Lens glasses Picture supplied by Ferrari,Image: 1004765855, License: Rights-managed, Restrictions: , Model Release: no, Credit line: Snap AR / Ferrari / Profimedia

Американската технолошка компанија „Мета“ купи малцински удел во најголемиот светски производител на очила, „Есилор Луксотика“, за 3,5 милијарди долари.

На овој начин, Мета доби помалку од три проценти удел во компанијата, која е позната, меѓу другото, по производството на познатите очила „Реј-Бан“, објавува „Блумберг“, повикувајќи се на анонимни информирани извори.

Според наодите на агенцијата, американскиот технолошки гигант од Менло Парк размислува за дополнително зголемување на својот удел на пет проценти, иако сè уште не донел конечна одлука.

Двете компании веќе неколку години работат заедно на паметни очила. Од 2021 година, „Мета“ продава очила „Реј-Бан“ со интегрирани камери и вештачка интелигенција кои, меѓу другото, препознаваат предмети и прикажуваат податоци од берзата во реално време.

По објавувањето на инвестицијата, акциите на „Есилор Луксотика“ пораснаа за 7,1 процент, што е нивниот најголем дневен раст во последните три месеци. Компанијата сега има пазарна вредност од 117,3 милијарди евра.

Според прогнозите на „ГрандВју Рисрч“, вредноста на пазарот на паметни очила ќе порасне од 1,93 милијарди долари во 2024 година на 8,26 милијарди долари до 2030 година, а конкурентот на „Метин“, „Гугл“, веќе покажа интерес за оваа област.

е-Трн да боцка во твојот инбокс

Последни колумни