„Се надевам дека ќе се оствари некаде следната година. Потребна е многу подготовка бидејќи тоа е вистинско психоделично искуство“, рече Гибсон и додаде дека никогаш не прочитал нешто слично на сценариото на кое работи со Рандал Валас.
„Мојот брат Рандал Валас и јас се здруживме за овој проект. Имаме навистина добри идеи, но има и неколку прилично луди работи“, рече тој. „Мислам дека за правилно да ја раскажеш приказната, треба да започнеш со падот на ангелите, што значи дека влегуваш во друг свет, друга димензија. Треба да одиш во пеколот.“
Мел Гибсон го откри официјалниот наслов на долгоочекуваното продолжение: „Воскресението Христово“. Минатата година беше објавено дека Гибсон ги извидувал локациите за снимање во Европа, наводно ја посетувал Малта, а потоа ги обиколувал античките градови во Пуља, регион во јужна Италија.
Во интервјуто за Националниот католички регистар од 2022 година, Гибсон изјави дека Воскресението „не е линеарна приказна“, додавајќи: „Треба да го споредите централниот настан што се обидувам да го прикажам со другите работи околу него – во иднина, минатото и другите димензии, може да се каже и да се воведат елементи на научна фантастика“.
„Пасија“ интерпретацијата на Гибсон на последните денови од животот на Исус до неговото распнување – стана филм со најголема заработка во историјата на независната продукција, со заработка од речиси 612 милиони долари на глобалниот бокс офис.
Филмот беше обвинет за антисемитизам затоа што имплицираше дека еврејските водачи се одговорни за смртта на Исус. Сепак, контроверзноста предизвика интерес, а црквите резервираа цели кина да го прикажуваат филмот на нивните собранија.