Во меморандум испратен до вработените, Мекдоналдс најавува дека троши 35 милиони долари на маркетинг, плус 65 милиони долари насочени кон франшизите кои го изгубиле бизнисот во државите каде што се случи епидемијата.
Посетите и продажбите опаднаа во октомври откако Центрите за контрола и превенција на болести и Администрацијата за храна и лекови на САД соопштија дека свежиот исечен кромид послужен на Quarter Pounders е веројатниот извор на појава на ешерихија коли.
Повеќе од 100 луѓе се разболеа во 14 држави и беа поднесени неколку тужби против ланецот. Акциите на McDonald’s паднаа за околу 7% во текот на изминатиот месец.
„Релевантноста, довербата и љубовта за Златните сводови беа тешко заработени во текот на речиси 70 години со нашата непоколеблива посветеност да ги правиме правилните чекори. Изминатите три недели само дополнително го покажаа тоа“, се вели во меморандумот, кој беше потпишан од Мајкл Гонда, главен директор за влијание на синџирот за Северна Америка и Тарик Хасан, главен директор за маркетинг и искуство со клиентите.
Мекдоналдс соопшти дека неодамнешните тестови покажале дека нема ешерихија коли во храната, а во белешката се истакнува дека бургерите Quarter Pounder со исечен кромид сега се повторно на менито ширум земјата.
Новата маркетинг кампања вклучува телевизиски реклами кои рекламираат договор од 10 парчиња McNuggets за 1 долар што може да се откупи неделно во апликацијата до почетокот на следниот месец. Синџирот, исто така, ја продолжува својата успешна зделка за оброци од 5 долари.