За да ја одбележи оваа значајна соработка, Louis Vuitton отвори серија на pop-up продавници во светските модни метрополи, вклучувајќи ги Њујорк, Лондон, Милано, Сеул, Шангај, Сингапур и Токио. Секоја од овие продавници нуди уникатно искуство за посетителите, комбинирајќи ја модата со уметноста на Мураками.

Во Лондон, pop-up продавницата се наоѓа во Сохо и беше отворена од 9 јануари до 9 февруари 2025 година. Просторот е дизајниран со црно-розови подови инспирирани од модуларните хотели во Токио, создавајќи динамична атмосфера која ги истакнува изложените производи. Посетителите имаат можност да ги разгледаат и купат новите парчиња од колекцијата, како и да видат архивски дизајни од оригиналната соработка. Дополнително, продавницата располага со ‘care and repair’ станица, кафуле кое служи печива и пијалоци во специјално дизајнирани чаши и салфетки со мотиви од соработката, како и автомат за продажба на колекционерски подароци.

Во Њујорк, pop-up продавницата е сместена во Сохо и е трансформирана во простор исполнет со препознатливите цветови на Мураками и монограмот на Louis Vuitton во бои на виножито. Продавницата нуди неколку колор-блок простории со заоблени рабови, инспирирани од капсулните хотели во Токио. Посетителите можат да видат архивски парчиња од првата соработка, да учествуваат во интерактивни искуства и да уживаат во кафуле инспирирано од уметноста на Мураками, кое служи капучино со цимет или веганско топло чоколадо со потпис на Louis Vuitton.
Во Токио, pop-up продавницата исто така ја слави обновената соработка, нудејќи уникатно искуство за љубителите на модата и уметноста. Просторот е дизајниран да ги истакне новите производи, како и да понуди увид во историјата на соработката преку изложба на архивски парчиња.

Лицето на оваа кампања е актерката Зендаја, која, иако имала само осум години кога првично се појави соработката меѓу Louis Vuitton и Мураками, сега е во центарот на вниманието за ре-едитираната колекција. Оваа соработка не само што ја оживува модната историја, туку и ја претставува на новата генерација љубители на модата.

Со отворањето на овие pop-up продавници и претставувањето на обновената колекција, Louis Vuitton и Такаши Мураками успешно ја комбинираат модата и уметноста, создавајќи уникатно искуство за љубителите на двата света.