Според предложената колективна тужба поднесена во вторникот вечерта во име на милиони клиенти на LinkedIn Premium, LinkedIn тивко воведе поставка за приватност минатиот август што им дозволува на корисниците да овозможат или оневозможат споделување на нивните лични податоци.
Клиентите рекоа дека LinkedIn потоа дискретно ја ажурираше својата политика за приватност на 18 септември 2024 година за да каже дека податоците може да се користат за обука на модели со вештачка интелигенција, а во хиперврската „Често поставувани прашања“ рече дека откажувањето „не влијае на обуката што веќе се одржала“.
Овој обид да ги „покрие своите траги“ сугерира дека LinkedIn бил „целосно свесен“ дека ја нарушува приватноста на клиентите и неговото ветување дека ќе ги користи личните податоци само за поддршка и подобрување на својата платформа, за да се минимизира јавната контрола и правните последици, се вели во жалбата.
Тужбата е поднесена во федералниот суд во Сан Хозе, Калифорнија, во име на клиентите на LinkedIn Premium кои праќале или примале пораки InMail, и чии приватни информации биле откриени на трети страни за обука за вештачка интелигенција пред 18 септември.
Со тужбата се бара неодредена отштета за прекршување на договорот и прекршување на законот за нелојална конкуренција на Калифорнија и 1.000 долари по лице за прекршување на федералниот Закон за складирани комуникации.
Мајкрософт не одговори веднаш на барањата за коментар во средата.