„Лего“ со рекордна продажба во првата половина на 2025

Лего објави раст на сите свои пазари, вклучувајќи ја и Кина, каде што се соочи со предизвици во последните години. Партнерствата со брендови како Формула 1, Fortnite и Јура Парк помогнаа во зголемувањето на продажбата низ потрошувачките сегменти.Компанијата лансираше рекордни 314 нови сетови во првата половина од годината, и покрај економските неизвесности поврзани со трговските тензии, Lego не забележа дека Американците се одлучуваат за поевтини производи.

Данскиот производител на играчки Lego во среда соопшти дека продажбата во првата половина од годината се зголемила за 12 проценти на рекордни 34,6 милијарди дански круни (4,64 милијарди евра), благодарение на партнерствата со други големи брендови, вклучувајќи ги Формула 1 и Јура Парк.

Лего објави раст на сите свои пазари, вклучувајќи ја и Кина, каде што се соочи со предизвици во последните години.
Партнерствата со брендови како Формула 1, Fortnite и Јура Парк помогнаа во зголемувањето на продажбата низ потрошувачките сегменти.Компанијата лансираше рекордни 314 нови сетови во првата половина од годината, и покрај економските неизвесности поврзани со трговските тензии, Lego не забележа дека Американците се одлучуваат за поевтини производи.

Финансиски резултати и проширување на производството
Оперативниот профит во првите шест месеци се зголеми за 10 проценти, на девет милијарди круни, со поддршка на глобалната производствена мрежа на Lego, која вклучува шест фабрики низ Данска, Унгарија, Чешка, Мексико, Кина и Виетнам.

Лего го проширува својот најголем производствен погон во Монтереј, Мексико, и во Унгарија, додека изградбата на нова американска фабрика во Вирџинија се очекува да биде завршена во 2027 година.

Конкурентите на Лего, вклучувајќи ги Мател, производителот на франшизата Барби, и Хасбро, производителот на Моето мало пони, остануваат изложени на нестабилност на царините поради нивната зависност од кинеското производство.

е-Трн да боцка во твојот инбокс

Последни колумни