Лабубу е насекаде – на улиците, во галериите на уличната мода, на социјалните мрежи, па дури и на спортските терени и музичките турнеи. Овој необичен лик се појави покрај Наоми Осака на US Open и го следеше поп-ѕвездата Лиса на нејзините настапи.
Денес, Лабубу не е само украс, туку и дел од луксузни модни колекции. Уметникот Касинг Лунг, творецот на Лабубу, се здружи со францускиот моден бренд Моjнат и лансираше специјална капсулна колекција.
Колекцијата вклучува Лабубу и неговите „браќа“ Зимомо и Кинг Моно, кои го красат црните платнени торби и мини куфери со препознатливиот моjнат монограм. Мотивите се присутни и на кожни торбички, футроли за пасоши и привезоци. Особено атрактивни се шарените кожни привезоци со Лабубу и отпечатокот на моjнат монограмот по телото.
Ова партнерство е прва соработка на Лунговиот универзум „The Monsters“ со западен луксузен бренд. Претходно соработувал со шангајскиот бренд Pronounce и компанијата PopMart, но обожавателите долго ја очекуваа неговата интеграција во високата мода.
„Моите фанови ми испраќаат пораки секојдневно“, вели Лунг. „Најчесто прашање е кога ќе работиме со некој луксузен бренд.“
Колекцијата ќе биде пуштена во продажба на 11 октомври преку поп-ап во Шангај, а потоа следи светска турнеја: 21 октомври во Париз за Art Basel, во ноември во Тајпеј и во декември во Хонг Конг. Дојдот во САД е планиран за почетокот на 2026 година.
Извор: N1info.rs