Од авион до луксузна вила
Вилата се нарекува „Приватен џет“ од „Хангинг Гарденс“ и се простира на 100 квадратни метри. Има две спални соби, дневна соба, кујна и луксузна бања сместена во пилотската кабина на поранешниот пилот. На крилото на авионот има тераса, додека бесконечниот базен е поставен веднаш до самата карпа. До влезот се стигнува по скали што водат по должината на крилото. Цената за едно ноќевање почнува од околу 7.000 евра.

Повеќе од две години до реализација
Авионот беше деактивиран во 2008 година, а првично требаше да биде претворен во ресторан. Тој план не беше спроведен. Дури во 2021 година, инвеститорот Феликс Демин, познат и како сопственик на хотелот „Бабл“ на Бали, го купил авионот и решил да го претвори во луксузен сместувачки капацитет.
Проектот беше реализиран со помош на дизајнерското студио Геометриум.
„Уште пред да го купам, мислев дека е можно да го претворам во некаков уникатен објект и решив да се фокусирам на изработка на вила“, рече Феликс.
Процесот на трансформација траеше повеќе од две години, а самото планирање бараше два месеци. Авионот бил демонтиран во соработка со тим од Боинг, а потоа транспортиран до карпата.
„Моравме да го расклопиме по консултација со тимот на Боинг. Отстранивме 50.000 завртки“, рече Феликс.
Целиот потфат бараше два крана, специјална платформа и полициска придружба. Транспортот траел пет дена, а од безбедносни причини бил извршен ноќе.
„Тоа беа петте најнепроспиени денови во мојот живот“, додава Феликс.
Безбедносни проблеми
Иако објектот помина низ серија безбедносни проверки, снимките на социјалните мрежи предизвикаа загриженост. Влијателните луѓе што оделе по крилото на авионот го охрабриле Феликс да постави безбедносна ограда по должината на карпата, како и заштитни бариери по должината на крилото, пишува Форбс.
„Еден ден дојдов и видов скршена ограда и 150 луѓе како седат во нашиот авион“, рече тој.
Тој додаде дека дури и параглајдерите ја користеле оградата на авионот како рампа за скокање.
„Главниот проблем е стаклената ограда што треба да оди по контурата на самото крило и по работ на карпата. Секој е премногу исплашен да го направи тоа. Постојат одредени тешкотии со тоа, особено со крилото. Но, дефинитивно ќе го направиме тоа, штом ќе најдеме некој доволно храбар да го реализира“, заклучи Феликс.