Секое лимитирано издание, осмислено од VCCP и дизајнирано во студиото Bulletproof, сугерира како чоколадото може да се сподели во секојдневни ситуации, со „праведни“ пропорции кои ја одразуваат великодушноста на секој член на семејството или пријателите. Овие пораки го прават секое чоколадо уникатен начин да се заблагодариме на незабележливите херои од нашите животи.
Новата серија доаѓа во пакувања кои се „поделени“ на делови, според задачите што луѓето ги извршуваат за своите најблиски. Обвивките сугерираат дека оние кои биле „повеликодушни“ добиваат поголем дел од слаткото задоволство.
На пример, на едно пакување се наведува дека половина од чоколадото му припаѓа на оној „кој возел“, додека следниот најголем дел оди на оној „кој навигирал“, а само неколку коцки остануваат за оној „кој спиел“ во автомобилот.
Други примери вклучуваат чоколадо каде најголемиот дел му припаѓа на оној „кој ги памети сите родендени“, додека помал дел е наменет за оној „кој само потпишува честитки“.
Исто така, постојат варијанти посветени на задачи како ажурирање на заедничкиот календар, одржување на групниот чет активен, готвење/чистење/јадење, присвојување на ќебето, како и организирање на одмори и патни аранжмани.
Шарлот Раус го забележа овој дизајн и го сподели на социјалните мрежи, напишувајќи: „Фразите на пакувањето совршено ги доловуваат оние мали заеднички моменти низ кои сите сме поминале. Не станува збор само за чоколадо, туку за споделување на смеа и динамика која ги зближува луѓето.“
Со 40 вкусни коцки по чоколадо, овие редизајнирани пакувања го претвораат едноставниот чин на споделување во весел момент на благодарност. Без разлика дали станува збор за семејство, пријатели или колеги, најновото создавање на Cadbury е сладок потсетник дека великодушноста не е само во споделувањето на чоколадото—таа е во прославата на луѓето кои го прават животот подобар.
Оваа интересна амбалажа се шири на социјалните мрежи, а рекламите се на внимателно одбрани места кои одговараат на сценаријата прикажани на чоколадите: постери на аеродроми го поздравуваат пријателот кој го резервирал патувањето, додека реклами во супермаркети го слават Шефот во вашиот кулинарски тим.
Лансирањето на кампањата се совпадна со истражување кое Cadbury го спроведе меѓу 2.000 возрасни лица, а кое истакнува колку се Британците великодушни во својот секојдневен живот. Во просек, луѓето секој ден извршуваат единаесет корисни задачи за другите, при што едноставните гестови на благодарност создаваат бран на позитивност.