Кина го има возот со „брзина на светлината“: 453 километри на час

EurAsian Times објави дека релативната брзина, кога два воза се движат во спротивна насока, достигнала неверојатни 891 километри на час. Брзите железнички системи нудат високо ефикасен начин на транспорт за преместување на луѓе и товар помеѓу дестинациите. Во време кога земјите сакаат да ги намалат емисиите на јаглерод, електрифицираните и енергетски ефикасни возови можат да понудат еколошки алтернативи за воздушниот транспорт.

Со постигнување поголеми брзини, возовите можат дополнително да го намалат дефицитот во времето на патување помеѓу двата начина на транспорт. На пример, патувањето помеѓу Пекинг и Шангај може да потрае само 2,5 часа со воз што се движи со брзина до 400 километри на час, слично на времето потребно за летање со авион.

Кина ја има најголемата железничка мрежа во светот, а во Шангај сообраќа воз со магнетна левитација (скратено маглев). Користејќи електромагнетна технологија, возот лебди над пругата за да го елиминира триењето и може да достигне брзина до 500 километри на час.

Сепак, маглев технологијата не е распоредена насекаде во Кина, па земјата се обидува да ја зголеми брзината на возовите на постојната инфраструктура. Проектот наречен China Railway 450 Technology (CR450) е еден таков проект кој е дел од петгодишниот план за периодот од 2021 до 2025 година.
Претходно годинава, истражувачите од Кинеската академија за железници открија дека CR450 е блиску до тоа да биде готов, а Кинеската железница неодамна спроведе пробно возење долж дел од својата мрежа од Фучин до Куанчоу во провинцијата Фуџиан.

Тестовите беа извршени на прекуморскиот мост на заливот Меичоу, кој е еден од главните делови на брзата железничка линија Фучоу-Шиамен долга 277 километри. Кина спроведе повеќе од 57 експерименти за да ја потврди веродостојноста и изводливоста на новите технологии користени за време на проектот CR450.

Извор: klix.ba

е-Трн да боцка во твојот инбокс

Последни колумни