Од тој скромен почеток, Harley-Davidson не само што изгради бренд, туку го промени начинот на кој светот гледа на моторите – од обично превозно средство до симбол на слобода, идентитет и бунт.
Од занает до револуција на патиштата
Во првите години, Harley-Davidson произведуваше неколку десетици машини годишно. Но нивниот фокус на моќ, издржливост и уникатен звук брзо ги оддели од конкуренцијата. До 1920-тите, компанијата стана најголемиот производител на мотоцикли во светот, а нивните мотори се користеа и во војни, полициски сили и трки.

Она што ги направи поинакви не беше само инженерството – туку чувството. Со Harley, возачите не купуваа само мотор, туку начин на живот.
Создавање на субкултура
По Втората светска војна, илјадници ветерани се вратија дома со желба за адреналин и независност. Тие најдоа сè што им треба во Harley-Davidson. Така се роди американската мото-субкултура: кожни јакни, клубови, долги патувања и бескрајни автопати.

Филмови како Easy Rider и звуците на револвирачките V-twin мотори го зацврстија митот за Harley како симбол на бунтовниот дух. Брендот стана повеќе од механика – тој стана културен феномен.
Икона што опстојува
Во текот на децениите, Harley-Davidson се соочи со падови, конкуренција и промени на пазарот, но секогаш успеваше да се прилагоди – од класични чопери до модерни електрични модели како LiveWire. Денес, Harley не е само производител на мотори, туку глобална заедница.

Како што велат самите обожаватели: „Не возиш Harley затоа што мораш – возиш затоа што тоа си ти.“
Извор:History