Како едно писмо го смени текот на спортското облекување: Лист хартија создаде империја вредна 200 милијарди долари

Најк (Nike), е еден од најголемите брендови во индустријата за спортски производи. Сепак, малкумина знаат дека неговиот подем започна со едноставно писмо што Фил Најт го испратил во Јапонија. Овој потег, кој вклучуваше дистрибуција на јапонски патики „Onitsuka Tiger“ во Америка, ги постави темелите на она што сега е глобална империја вредна 200 милијарди долари. 

Марлтон Вејн е и инвеститор и ментор кој им помага на деловните тренери, консултантите и креаторите на содржини да ги унапредуваат своите бизниси користејќи ги неговите стратегии за стекнување клиенти. На својата веб-страница, Марлтон нуди увид во неговите методи и пристапи за постигнување бизнис раст. 

Пред да постои Најк, Фил Најт беше никој и ништо од Орегон. Потоа напишал едноставно писмо до Јапонија: 

„Јас сум заинтересиран да дистрибурам патики Тигар.“ 

Тоа писмо претвори 500 долари во империја вредна 200 милијарди долари. Ова е нераскажаната приказна за еден од најголемите деловни контакти во историјата. 

Како Nike стана глобален лидер во спортската индустрија 

Најк е основан во 1964 година како Blue Ribbon Sports, кога Фил Најт и неговиот поранешен тренер Вилијам Бауерман почнаа да дистрибуираат јапонски патики Onitsuka Tiger во САД. Иако започнаа со малку капитал, Најк брзо порасна. Во 1971 година, Најк го смени своето име и ги лансираше своите први патики под тоа име. Значаен пресврт дојде во 1984 година, кога Најк потпиша договор со Мајкл Џордан, што резултираше со легендарната линија „Ер Џордан“.Reply

е-Трн да боцка во твојот инбокс

Последни колумни