Каде да ги најдете најдобрите половни автомобили во Европа: Возачите возат помалку километри

Најголема претпазливост е потребна во Чешка, Финска, Шпанија и Украина, каде што возачите не само што ги менуваат возилата почесто, туку и возат повеќе километри годишно од европскиот просек.

Купувањето половен автомобил во Европа и регионот покажува големи разлики во навиките за возење, а анализата на carVertical открива во кои земји ризикот од скриена историја и прекумерна километража е најголем и каде е најповолно да се бара добро одржувано возило.

Интензивната употреба значително влијае на животниот век на автомобилот, што често доведува до дефекти и разни проблеми подоцна. Кратките растојанија, агресивното возење и прескокнувањето на редовното одржување секогаш оставаат последици врз возилото. Важно е и колку често се менува автомобилот.

Прашања како што се каде да се бара добар автомобил и во кои земји е помала веројатноста да се сретнете со лошо одржуван или „рѓосан“ автомобил беа основа за најновото истражување на carVertical.

Нивните податоци покажуваат дека во Европа автомобил се продава во просек по околу 75.928 поминати километри. Полска, Словачка и Португалија имаат највисоки бројки, каде што возачите поминуваат помеѓу 108.000 и 113.000 километри пред да го продадат возилото. Спротивно на тоа, возачите во Србија, Украина и Унгарија имаат најмала километража пред продажбата, во Србија само 18.807 километри во просек.

Овие бројки не кажуваат за годишната километража, туку за тоа колку вкупно вози сопственикот пред да го замени автомобилот. Во некои земји, возачите едноставно ги менуваат своите возила многу почесто, што ги намалува вкупните бројки.

„Просечната годишна километража покажува колку е навистина натоварен автомобилот. Интензивната употреба влијае на животниот век на возилото и доведува до почести дефекти. Затоа во нашите извештаи посебно ги посочуваме периодите на зголемено возење, тоа е нешто на што купувачите секогаш треба да обрнат внимание“, објаснува Матас Бузелис од carVertical.

Разликите меѓу европските земји се исто така големи кога станува збор за тоа колку долго возачите го задржуваат истиот автомобил. Во Португалија, возилата се чуваат во просек 7,2 години, во Полска околу 6,1 година, а во Литванија околу 5,5 години. Од друга страна, најчестите промени на сопственост се евидентираат во Србија и Украина, каде што возачите ги менуваат автомобилите во просек на секои 1,1 година. Експертите се согласуваат дека автомобилот е посигурен колку помалку сопственици имал, бидејќи е поголема веројатноста да бил правилно одржуван и да има чиста историја.

Земји кои се најризичен избор

Студијата carVertical, исто така, покажува кои земји го претставуваат најризичниот избор при купување половен автомобил.

Најголема претпазливост е потребна во Чешка, Финска, Шпанија и Украина, каде што возачите не само што ги менуваат возилата почесто, туку и возат повеќе километри годишно од европскиот просек. На пример, во Шпанија, просечното сопствеништво трае околу четири години, со 23.186 километри годишно, додека во Украина, автомобилот се менува речиси секоја година, со речиси 20.000 годишни километри. Возачите во Финска ги менуваат возилата малку поретко, но возат повеќе од 21.000 километри годишно, а во Чешка околу 20.000 километри.

Оние кои избираат возило од Германија, Литванија, Португалија или Обединетото Кралство имаат најмал ризик од купување лош половен автомобил. Возачите во тие држави поминуваат помалку километри и ги задржуваат своите автомобили подолго. Во Велика Британија, просечното сопствеништво трае околу четири и пол години со годишна километража од 12.710 километри, додека Германците ги менуваат автомобилите на секои 4,8 години и возат околу 17.700 километри годишно. Португалските возачи ги задржуваат своите автомобили најдолго, повеќе од седум години, додека Литванците ги менуваат возилата на секои пет и пол години и возат околу 16.300 километри годишно.

е-Трн да боцка во твојот инбокс

Последни колумни