Јужен Тирол без камери – нов модел на сообраќајна политика во Европа?

Италија е лидер по бројот на камери за брзина со години, а приходите од сообраќајни казни од минатата година, 1,7 милијарди евра, дополнително ја поддржуваат теоријата дека репресивните мерки често се користат за полнење на буџетот.

Во изненадувачки потег, властите во северниот италијански регион Јужен Тирол ги деактивираа сите фиксни камери за брзина. Одлуката доаѓа како дел од поширока реформа на италијанското законодавство, а главната причина се сомневањата дека камерите не се користат исклучиво за безбедност, туку и како ефикасен начин за полнење на локалната каса.

Според новите прописи од Министерството за транспорт, кои ќе стапат во сила на 12 јуни 2025 година, фиксните камери можат да се инсталираат само на патишта изрично одобрени од локалните власти. Ова сè уште не е направено во Јужен Тирол, а дополнителен проблем е фактот што многу камери немаат важечко техничко одобрение или се технички неисправни. Резултатот од ова е итно суспендирање на сите камери.

Додека полициските службеници, како што е Кристијан Карли од локалното здружение, предупредуваат за губење на важно средство за спречување на несреќи, локалната власт сега мора да смисли нови критериуми за нивна употреба, засновани исклучиво на сообраќајната статистика и податоците за несреќи.

Италија со години е лидер по бројот на радарски камери, а минатогодишните приходи од сообраќајни казни, 1,7 милијарди евра, дополнително ја поддржуваат тезата дека репресивните мерки често се користат за полнење на буџетот.

Во Милано, приходите од казни достигнаа 204 милиони евра, во Рим 145,8 милиони, а дури и малите градови, како Кародан со само 465 жители, заработија повеќе од 800.000 евра благодарение на една камера. Ваквите примери предизвикаа бран јавно незадоволство. Случајот на вработен во супермаркет кој собрал дури 28.000 евра казни поради лошо обележана камера, случај што поттикна реформи на национално ниво, пишува Автоклуб Јутарњи.

е-Трн да боцка во твојот инбокс

Последни колумни