Инфлуенсерите стануваат дел од политичките кампањи, но нема начин за проверка дали се платени за тоа

Како што се вжештува претседателската кампања во САД, инфлуенсерите се повеќе се ангажираат да ги мотивираат гласачите на интернет. Политичките кампањи ги користат личностите од социјалните мрежи за да допрат до помладата публика на начини на кои традиционалните медиуми не можат.

Иако инфлуенсерите можат да понудат персонализирани пораки, постои зголемена загриженост за транспарентноста во однос на тоа колку и дали тие се платени за политичките пораки и дали тоа е правилно пријавено. И демократските и републиканските кампањи инвестираат во партнерства со инфлуенсери, надевајќи се дека ќе го обликуваат јавното мислење преку социјалните платформи каде што милиони корисници секојдневно ги следат.

Федералните регулативи наложуваат дека секоја платена промоција на социјалните медиуми мора да биде јавно нагласена, но сепак спроведувањето не е најјасно. Некои инфлуенсери може суптилно да ги етикетираат објавите или да сокријат дека се платени, што ќе доведе до потенцијални дезинформации за тоа кој финансиски ги поддржува. Критичарите тврдат дека појасните насоки се од суштинско значење за да се осигури дека гласачите ги разбираат мотивите зад содржината што ја консумираат, особено во политички контекст.

Федералната изборна комисија (FEC) ги разгледува начините за поефективно следење на дигиталната политичка содржина, потег што го поздравија застапниците за транспарентност. Сепак, предизвиците за спроведување остануваат, при што инфлуенсерите често работат на глобални платформи каде јурисдикцијата може да го комплицира усогласувањето. Покрај тоа, капацитетот на FEC за справување со прекршувањата може да биде недоволен со оглед на обемот на содржината управувана од инсфлуенсерите.

За кампањите, инфлуенсерите нудат стратешка предност, обезбедувајќи автентичност за да ги поддржат кандидатите. Овој метод, сепак, носи ризици бидејќи ја отвора вратата за обвинувања за манипулации и прикриени мотиви. Експертите за дезинформации предупредуваат дека неоткриените или слабо објавените политички мислења ја нагризуваат довербата, особено кај младите гласачи кои можеби не се свесни за финансиските односи зад поддршката.

Како што дигиталните платформи стануваат повлијателни, дебатата околу транспарентноста во политичките пораки поддржани од инфлуенсерите само ќе се интензивира. И регулаторните тела и индустријата на социјалните медиуми можеби ќе треба да усвојат построги мерки за да ја заштитат довербата на гласачите.

е-Трн да боцка во твојот инбокс

Последни колумни