Иднина на автомобилската гигантска електрификација

Компанијата „Опел“ прослави голем јубилеј, 125 години постоење, а автомобилите што ги пласираа во текот на целиот свој живот беа развиени во понапредни варијанти и ја достигнаа својата конечна цел – да произведуваат само електрични возила од 2028 година.

Тие ја искористија прославата на јубилејот за да презентираат како планираат да се позиционираат за електрифицираната автомобилска иднина. Повеќе од 7.000 посетители кои патуваа во Риселсхајм имаа можност од прва рака зад сцената да видат како Opel ја комбинира автомобилската традиција со одржлива иднина. За време на отворениот ден, посетителите можеа да уживаат во возењето на Opel Corsa Rally Electric, а Opel Grandland и новата Opel Frontera ја имаа својата јавна премиера.

Јубилејот на „Опел“ покажа дека не застануваат на нови идеи, па беа претставени плановите за проектот „green-campus“, новото глобално седиште на „Opel“ и идното седиште на Stellantis (нивната матична компанија) во Германија. .

Оваа област ќе ги задоволи потребите од електрична енергија од обновливи извори на енергија. Над покривите ќе биде поставен фотоволтаичен систем со околу 7.000 панели. За да бидат компанија со нула нето емисии на јаглерод, ќе користат ефикасни технологии за топлинска пумпа, додека зелените површини ќе се наводнуваат со дождовница за да се намали потрошувачката на вода.

„Проектот green-campus во Риселсхајм е дел од нашата посветеност на корпоративната социјална и еколошка одговорност во Stellantis. Со овој проект, нашиот пристап оди многу подалеку од работното место: сакаме да ги измислиме работните простори на утре, еколошки одговорни и целосно приспособени на нашите нови хибридни и флексибилни начини на работа, на лице место и од далечина“, Ксавиер Шере, главен директор за човечки ресурси. претходно рече ресурси и трансформација на Stellantis.

Марката со седиште во Риселсхајм беше пред своето време, поставувајќи ги сите модели стандардно со појас од 1973 година, три години пред да станат задолжителни безбедносните појаси.

Нивните инженери рано увидоа дека електромобилноста е иднината на автомобилите со внатрешно согорување. Првиот проект за електромобилност беше „Импулс“ во 1989 година и траеше до 1999 година. Првиот електричен автомобил погоден за секојдневно возење е Opel Ampera, кој беше прогласен за автомобил на годината во Европа во 2012 година.

Фото: pexels
Извор: Energetski portal

е-Трн да боцка во твојот инбокс

Последни колумни