GTA 6 „вреди да се чека“, вели извршниот директор на Rockstar – „ќе и донесеме нешто на публиката што не го видела досега“

foto: Insider Gaming

Во едно неодамнешно интервју со креаторот на содржини, на YouTube Конер Матер, извршниот директор Штраус Зелник зборува за успехот на Take-Two, фирма која служи како родител на студијата зад GTA, Red Dead Redemption, Borderlands и многу повеќе. Поддршката на креативните тимови на компанијата е огромен дел од нејзините севкупни напори – Зелник вели: „инсистираме тие да ја следат нивната страст“ и додава дека компанијата е „многу добро капитализирана, така што имаме способност да поддржуваме големи, широки визии“.

Згора на тоа, Take-Two нема периодично да вади ниту една од своите неспортски забавни франшизи, што значи дека не можеме да очекуваме да добиваме сосема ново издание на GTA или Red Dead Redemption секоја година (за среќа!). Оваа одлука значи „ние имаме способност да инвестираме во долг временски период, за да направиме нешто навистина спектакуларно, и токму тој пристап навистина доведе до нашиот успех“, дури и ако некои аналитичари на почетокот беа критички настроени кон тоа.

е-Трн да боцка во твојот инбокс

Последни колумни