Google го претстави новиот телевизор со интегрирана вештачка интелигенција

На престижниот саем за потрошувачка електроника CES 2025, Google го претстави својот најнов производ – телевизор со интегрирана вештачка интелигенција (AI), кој овозможува персонализирани и скратени вести за корисниците. Овој иновативен уред претставува чекор напред во начинот на кој добиваме и обработуваме информативни содржини.

Со користење на напредниот AI модел „Gemini“, телевизорот во реално време создава кратки верзии на вестите, прилагодени на интересите на корисниците. Преку едноставна персонализација, гледачите можат да избираат теми и извори што ги интересираат, додека уредот учи од нивните навики и нуди уникатно искуство за секој корисник.

Покрај функцијата за резиме на вести, телевизорот овозможува интерактивност – корисниците можат да поставуваат прашања или да бараат повеќе информации за одредени теми. Интеграцијата со услуги како YouTube и Google Assistant дополнително го збогатува искуството, овозможувајќи пристап до мултимедијални содржини.

Оваа технологија доаѓа во време кога употребата на вештачка интелигенција во новинарството предизвикува дебати. Според извештај на Reuters Institute, дел од глобалната публика изразува загриженост во врска со AI-генерираните вести, особено за политички теми. Google ја истакна својата посветеност кон транспарентноста и приватноста, уверувајќи дека податоците на корисниците се користат исклучиво за персонализација на содржините.

Покрај Google, и други компании како Samsung и LG претставија AI иновации на истиот настан. Сепак, експертите предупредуваат на можните ризици од претераната употреба на AI, која би можела да влијае на традиционалните медиуми и нивните приходи.

Google верува дека нивниот телевизор со AI ќе го трансформира начинот на консумирање вести, нудејќи побрз и поефикасен пристап до информации. Уредот се очекува да биде достапен на пазарот во средината на 2025 година, со детали за цената кои допрва ќе бидат објавени.

Останува да видиме дали оваа иновација ќе биде прифатена од пазарот и како ќе влијае на медиумската индустрија. Едно е сигурно – вештачката интелигенција продолжува да го менува пејзажот на информативните содржини, приближувајќи ги вестите сè поблиску до индивидуалните потреби на корисниците.

е-Трн да боцка во твојот инбокс

Последни колумни