Глобални компании бараат регулација за намалување на пластиката

Компании како Nestle, PepsiCo и Unilever се обврзаа да соработуваат за намалување на употребата на пластика и да притиснат за регулативи, по неуспехот на ОН разговорите во Женева.

Глобални компании од секторот храна и пакување, меѓу кои Nestle, PepsiCo и Unilever, се обврзаа да соработуваат за намалување на употребата на пластика и да лобираат за регулација, по неуспехот на ОН разговорите во Женева во август, покажува нов извештај.

Неуспехот да се постигне договор на ОН разговорите ја намали надежта за глобално регулирање на пластиката како клучен извор на загадување, а многу активисти се песимисти дека ќе се обезбеди глобален договор додека американскиот претседател Доналд Трамп е на власт.

Иницијативата 2030 Plastics Agenda for Business, објавена од Фондацијата Ellen MacArthur, повикува на корпоративна соработка и, иако содржи малку конкретни цели, може да даде надеж на поддржувачите на одржливост.

„Искрено е охрабрувачки да се види дека мултинационалните компании јавно се обврзуваат за пластиката, но кредибилитетот сега зависи од докази, а не од нови ветувања“, вели Kelly Cooper, консултант за одржливост и коавтор на студија од Харвард за влијанието на политичките промени врз корпоративната одржливост.

Cooper и Neil Hawkins, консултант и истражувач од Харвард, во Harvard Business Review пишуваат дека корпоративните коалиции за климатски промени слабат. Повеќето од 75 компании опфатени во нивната студија се обидуваат да го намалат политичкото внимание и да избегнат критики од активистите со ограничување на јавните изјави за нивните постигнувања во одржливоста – стратегија позната како greenhushing.

Сепак, според Rob Opsomer, извршен лидер за пластика во Ellen MacArthur Foundation, потписниците на глобалната обврска – кои сочинуваат околу 20% од светскиот пазар на пластични пакувања – ја зголемиле употребата на рециклирана содржина трипати помеѓу 2018 и 2024 година, надминувајќи го растот на глобалниот пазар.

„Обврската повикува на соработка меѓу компаниите и е важна за напредокот и за покажување на креаторите на политики во следните пет години дека решенијата можат да се скалираат и дека пазарот е подготвен за ефикасна регулација“, вели Opsomer.

е-Трн да боцка во твојот инбокс

Последни колумни