Големо истражување спроведено меѓу повеќе од 34.000 вработени открива кои се најдобрите работодавачи во Германија. Студијата опфати 650 компании, а вработените беа прашани дали би ги препорачале своите работодавачи и индустријата во која работат. Резултатите покажаа интересни промени и напредок на некои компании.
Најголемиот напредок оваа година направи трговскиот ланец dm, кој од четвртото место премина на првото. Овој резултат беше постигнат преку голема студија спроведена од страна на магазинот Stern и истражувачката компанија Statista. DM стана најпознат и најценет работодавач во Германија, што му овозможи да го достигне врвот. Производителот на спортска опрема Adidas, кој минатата година беше на првото место, оваа година е на второ место. Сè уште има силна репутација и високо котирање меѓу работодавачите во Германија. Google, познат по иновативниот пристап и високото ниво на работни услови, го зазема третото место, додека минатата година беше на петтото. Една од најголемите напредувања оваа година го направи компанијата Teekanne, која скокна повеќе од 50 места и сега се наоѓа на седмото место. DLR (Германски вселенски центар)
остана меѓу најценетите работодавачи, задржувајќи го осмото место, додека фармацевтската компанија Boehringer Ingelheim скокна од 15-то на деветто место, а Lindt & Sprungli Deutschland го зазеде десетото место, иако минатата година беше на шестото.
Трговскиот ланец dm исто така го зазеде првото место на дополнителната листа на најдобри работодавачи за жени, додека ланецот на авто-сервиси Carglass беше признат како најатрактивен работодавач за млади професионалци.
Истражувањето беше спроведено преку онлајн панел од 8 мај до 10 јули 2024 година, а повеќе од 34.000 вработени беа оценувани. Само компании со најмалку 500 вработени во Германија можеле да учествуваат. Овој извештај дава јасна слика за тоа кои работодавачи привлекуваат најголема почит и доверба од вработените во Германија.