Филмот „Ф1“ со Бред Пит руши рекорди на кино благајните во САД

Заработени се значителни 88,4 милиони долари на меѓународно ниво и 144 милиони долари на глобално ниво во првиот викенд

Оригиналната тркачка драма на Бред Пит „Ф1“ се искачи на врвот на бокс-офисот, собирајќи значителни 88,4 милиони долари на меѓународно ниво и 144 милиони долари на глобално ниво во првиот викенд.

Филмот, од режисерот Џозеф Косински и продуцентите Џери Брукхајмер и шампионот во Формула 1 Луис Хамилтон, го следи пензионираниот возач (Пит) кој се враќа во популарниот мотоспорт за да тренира еден искусен почетник (Дамсон Идрис) и да спаси еден пропаднат тим. Надвор од САД и Канада, каде што „Ф1“ достигна 55,6 милиони долари, териториите со најголема заработка беа Обединетото Кралство со 9,2 милиони долари, Кина со 9 милиони долари и Мексико со 6,7 милиони долари.

„Ф1“ е првата комерцијална победа за Apple, која претходно поддржуваше слаби понуди на големо платно како „Killers of the Flower Moon“, „Napoleon“ и „Argylle“. Наспроти буџетот за продукција од речиси 250 милиони долари и огромните трошоци за маркетинг, на „Ф1“ ќе му треба значително поголема продажба на билети за да се изедначи и да оствари кино-продажба. Но, ова е најблискиот обид на Apple да стане блокбастер за сите гледачи и наскоро ќе го престигне „Наполеон“ (221 милион долари глобално) како филм со најголема заработка на компанијата. Се очекува „Ф1“ да има корист во наредните недели од солидните критики, позитивните препораки од уста до уста и екраните на Imax пред да се појави на стримерот на компанијата, Apple TV+.

Бидејќи Apple нема дистрибутивна гранка, технолошкиот гигант му плаќа на Warner Bros. да го пушти филмот во кината; студиото со седиште во Бурбанк, исто така, ќе добие процент од приходите од кината што се зголемува со одредени референтни вредности на бокс-офисот.

„Ф1“ исто така претставува победа за Imax, чии камери беа користени за снимање на ултра-импресивните, брзи тркачки сцени. Imax екраните учествуваа со 11,1 милиони долари во странство и 27,7 милиони долари глобално, што претставува 19% од вкупните приходи – четвртиот највисок процент во историјата на Imax.

„„Фомула 1“ ја инспирираше публиката ширум светот со својата приказна за аутсајдери и совршена мешавина од енергични трки и раскажување приказни центрирано околу човекот“, вели Зак Ван Амбург, раководител на видео одделот на Apple за целиот свет.

„Извонредното деби на филмот ги одразува и возбудата од Формула 1 и длабоко емотивната и забавна приказна создадена од целата екипа и креативниот тим. Нивната посветеност и иновација поттикнаа незаборавно кинематографско искуство.“

е-Трн да боцка во твојот инбокс

Последни колумни