ЕУ со истражување за најчестите измами на социјалните мрежи, Х во водство

Платформата Х, порано Твитер, е социјалната мрежа на која се споделуваат најмногу дезинформации и лаги во однос на бројот на објави, што, меѓу другото, покажа и истражувањето на Европската комисија спроведено врз испитаници во неколку земји-членки на ЕУ.

Имено, како што пишува британскиот сервис Би-Би-Си, истражувањето е спроведено на 6.000 уникатни објави на социјалните мрежи Facebook, Instagram, Linkedin, TikTok, Ix и YouTube, а наодите од студијата покажуваат дека социјалните мрежи на глобално ниво пренесуваат содржини кои се чувствителни и недоволно проверено, односно манипулативно, пренесува Демостат.

Студијата анализираше содржина во три земји кои се сметаат за особено изложени на ризик од дезинформации – Шпанија, Полска и Словачка.

Во меѓувреме, ЕУ издаде предупредување до Илон Маск да се придржува кон новите закони за лажни вести и руска пропаганда, откако беше откриено дека X има најмногу дезинформации од другите големи платформи на социјалните медиуми, објави Гардијан.

Извештајот го анализираше обемот на дезинформации во нов извештај кој за прв пат го откри размерот на лажните вести на социјалните медиуми низ ЕУ, со милиони лажни сметки отстранети од TikTok и Linkedin.

Интересно е што Фејсбук е прогласен за втор најлош престапник кога станува збор за дезинформации, според извештајот, во кој исто така се наведува дека доколку социјалните мрежи не се усогласат со европските правила за споделување податоци, Брисел во блиска иднина би можел да ги прогласи за незаконски според Законот за дигитални услуги. (DSA), кој стапи на сила во август.

Во меѓувреме, Фејсбук и другите технолошки гиганти, вклучувајќи ги Гугл, ТикТок и Мајкрософт, се потпишаа на кодексот на пракса подготвен од ЕУ за да се осигураат дека можат навреме да се подготват да работат според новите закони. Твитер го напушти кодексот на пракса, но според новиот закон е обврзан да ги следи правилата или ќе се соочи со забрана ширум ЕУ.

Извештајот од 200 страници ја опишува работата на главните платформи во првите шест месеци од 2023 година за да се подготват за усогласување со новиот закон и го крева капакот на напорите зад сцената на Фејсбук и другите за намалување на руската пропаганда, говорот на омраза и други. дезинформации.

Извор: ftp.nspm.rs

Најново

Последни колумни