На трпезариската маса на Хо често има неред – боички за усни, кармини и други производи што таа лично ги тестира. Сите тие се наменети за деца родени по 2010 година.
„Сега имаме лабораторија со хемичари и експерти за истражување и развој“, вели Хо. „Но, никогаш не сакав да се откажам од тој дел – опсесијата со производите е во нашата ДНК.“
Од Волстрит до чиста детска козметика
Evereden беше основан во 2018 година од Кимберли Хо и нејзиниот сопруг Хванг Ли, поранешен вработен во Goldman Sachs. Брендот започна како одговор на сè поголемата потреба за безбедни, квалитетни производи за чувствителна детска кожа. Првичните клиенти беа млади мајки, но денес брендот заработува околу 100 милиони долари годишно.
Со 40 милиони долари собрани во инвестиции помеѓу 2018 и 2021 година, Evereden брзо се прошири, воведувајќи линии за нега на кожа и коса за бебиња, деца, предадолесценти (9–12 години) и бремени жени.
Иако производите се продаваат во осум земји преку Sephora, најголем дел од приходите доаѓа од директна онлајн продажба.
Козметика за генерацијата Алфа
„Милијарди долари се инвестирани во женска убавина, но многу малку во семејната грижа“, објаснува Хо. Истражувањата покажуваат дека генерацијата Алфа првпат се запознава со козметика на осумгодишна возраст – значително порано од генерацијата Z (12 години) и милениумците (15 години).
„Тие се изложени на содржини преку социјалните мрежи, но им недостасува водство при изборот на вистински производ“, вели аналитичарот Ден Су од Morningstar. „Можат лесно да користат производи наменети за возрасни, кои не им одговараат.“
Семејна инспирација и претприемачки дух
Хо е родена во Куала Лумпур, Малезија, во претприемачко семејство. „Бев бебе стартап, буквално – мајка ми носеше кутии додека беше бремена, бидејќи немаше пари за вработени.“
Како тинејџерка, се запиша на Стенфорд поради сончевата Калифорнија што ја видела на слики. Студираше економија, а потоа работеше како банкар во Goldman Sachs и инвестициски аналитичар во Oaktree Capital.
И токму таму почнала да ги забележува проблемите кај козметичките брендови: од тужби поради здравствени ризици до прикриени дефекти кај производите.
„Знаев дека не се толку чисти како што тврдеа – а моите пријатели веќе ми бараа да им донесувам тие брендови во Малезија“, вели таа. „Сфатив дека има празнина на пазарот.“
Како се роди Evereden
Во 2017 година, Хо го напушти Oaktree и започна работа на својот бренд. Контактираше 50 дерматолози, а д-р Џојс Тенг од Стенфорд ѝ даде поддршка, инспирирана од сопственото дете со тешка егзема. Таа подоцна стана главен научен директор на Evereden, заедно со уште двајца лекари од Харвард.

Иако козметиката не бара одобрување од FDA, Evereden доби одобренија за производи како креми за сончање и егзема. Другите производи се „клинички тестирани“ и формулирани под надзор на медицински лица.
Од бебешки млека до тинејџерски серуми
Брендот започна со линија за нега на бебиња, а во 2019 година додаде и производи за мајки. Со растот на клиентите, дојде и понуда за повозрасни деца – креми, серуми, регенератори, парфеми.
Купувачите почнаа да прашуваат: „Моето бебе порасна. Што имате за постари деца?“
Преку Amazon, производите за коса набргу станаа број 1 во својата категорија. Особено брзо расте сегментот за предадолесценти – најмладата, но најзаинтересирана публика.
Сопствена лабораторија – како кај големите играчи
Во 2021 година, Evereden обезбеди 32 милиони долари во Серија C рунда, водена од GSR Ventures. Најголем дел од средствата беа инвестирани во сопствена лабораторија – реткост во индустријата, каде повеќето нови брендови користат надворешни лаборатории.
„Нам ни требаат само 3 до 6 месеци за да развиеме нов производ“, вели Хо. „Тоа е три до четири пати побрзо од нашите конкуренти.“
Од 2021 година, брендот редовно лансира околу 10 нови производи годишно, покривајќи ги сите потреби на семејството – од нега на коса и кожа до парфеми и декоративна козметика.

Децата како нова козметичка публика
Иако Evereden има присуство во продавници низ светот, речиси целосниот приход доаѓа од онлајн продажба. Во 2023 година, компанијата оствари нето добивка и влезе во кругот на водечки семејни козметички брендови.
Растот на Evereden се совпадна со зголемената популарност на козметиката кај предадолесцентите. Според податоци на Sephora, бројот на купувачи на возраст од 9 до 12 години се удвоил во последните пет години, а пазарот на детска козметика во 2024 година се проценува на 1,6 милијарди долари.
„Ние сме бренд со повеќе категории и повеќе генерации“, заклучува Хо – и со оглед на трендовите, изгледа дека иднината само што почнува.
Извор: Forbes.n1info.rs