Дали знаевте дека логото на Chupa Chups го осмислил Салвадор Дали?

Логото на брендот Chupa Chups не е само симпатичен дизајн – тоа е спој на уметност, иновација и брилијантен маркетинг. Го креирал никој друг туку легендарниот надреалист Салвадор Дали во 1969 година, и оттогаш па до денес, логото е препознатлив симбол, исто толку иконичен како и неговите познати „растопени часовници“.

Како едно лижавче стана глобален бренд?

Chupa Chups е основан во 1958 година од страна на шпанскиот визионер Енрик Бернат. Тој забележал дека децата често ги лепат рацете кога јадат слатки, на очај на нивните родители. Затоа, ја осмислил едноставната, но револуционерна идеја – слатко на стапче. Името на брендот потекнува од шпанскиот глагол chupar, што значи „да се цица“.

Во доцните шеесетти, Chupa Chups веќе станал многу популарен, но Бернат сакал визуелен идентитет кој ќе биде незаборавен. Тогаш на сцена стапува Дали.

До 1969 година, Салвадор Дали веќе бил глобална уметничка ѕвезда. Кога му било понудено да дизајнира ново лого за брендот, тој го сместил името Chupa Chups во форма на маргаритка, користејќи светли и весели бои кои будат радост. Но, вистинската генијалност била во тоа што предложил логото да се постави на врвот на лизалката – за секогаш да биде видливо. Со тоа покажал исклучително чувство за маркетинг и за перцепцијата на потрошувачите.

Кампањи со хумор и порака

Првата маркетинг-кампања со логото на Дали имала слоган на каталонски: „És rodó i dura molt, Chupa Chups“ – „Кружна е и трае долго“. Во 80-тите, Chupa Chups се вклучува и во анти-пушачки кампањи насочени кон возрасната публика, со слоган: „Престани да пушиш, почни да цицаш“. Дури и пакувањата се пародирале на кутивчиња за цигари, со хумористични предупредувања како: „Цицањето не убива.“

Денес, Chupa Chups е глобален феномен со повеќе од 150 земји и над 100 различни вкусови. И покрај многуте промени низ годините, логото на Дали останува симбол на брендот – доказ дека уметноста може да го дефинира визуелниот идентитет на една компанија.

Енрик Бернат, кој почина во 2003 година, остави зад себе сладок наследник – бренд кој и денес е дел од детството на генерации ширум светот.

Следниот пат кога ќе одмотате Chupa Chups, сетете се – тоа е повеќе од лижавче. Тоа е уметност во вашата рака.

е-Трн да боцка во твојот инбокс

Последни колумни