Дали нискобуџетските авио-компании се подеднакво безбедни како и оние со повисоки цени?

Често се мисли дека повисоката цена значи и поголема безбедност, но кога станува збор за авио-компании, тоа не е секогаш така.

Прописите за безбедност на авио-компаниите се нешто со што не се преговара. Авионските власти спроведуваат идентични стандарди без оглед на цената на картата, што патниците често не го знаат, пренесува HuffPost.

Џорџ Новак, претседател и извршен директор на Националното здружение на авио-превозници и поранешен адвокат во FAA кој работел на безбедноста на воздушниот сообраќај во повеќе од 80 земји, истакнува:

„На повеќето пазари, нискобуџетските авиопревозници се подеднакво безбедни како и нивната конкуренција со повисоки цени.“

Оваа регулаторна заштита е глобална. „Дури и помалите авио-превозници во оддалечени региони мора да одржуваат минимални стандарди за безбедност“, забележува Новак.

„Меѓународната организација за цивилно воздухопловство спроведува ригорозни ревизии на безбедноста и сигурноста на властите за цивилно воздухопловство низ целиот свет“, додава тој.

Како нискобуџетните компании ги намалуваат трошоците без да ја загрозат безбедноста?

Буџетските авиопревозници постигнуваат пониски цени преку оперативна ефикасност, а не преку компромитирање на безбедносните стандарди.

„Буџетските компании заработуваат пари со примена на мерки за намалување на трошоците. Сепак, овие намалувања се чисто козметички,“ објаснува Дин Ван Ес, извршен директор на Fast Cover Travel Insurance.

Тие ставаат повеќе седишта во авионите, наплаќаат дополнителни услуги и реализираат летови директно од точка до точка, избегнувајќи скапи чворишта.

Овие оперативни разлики може да влијаат на вашиот распоред – од доцнења до промена на екипажот во последен момент. Сепак, тие не го загрозуваат нивото на безбедност.

„Авио-компаниите мора да ги почитуваат регулаторните барања кои опфаќаат се, од распоредот на одржување и обука на пилотите до безбедносни проверки. Регулаторите, како што е Федералната управа за воздухопловство (FAA), имаат овластувања да ги приземјат авионите доколку се смета дека не се безбедни,“ додава Ван Ес.

Што мислат осигурителните компании?

Разликата помеѓу оперативните непријатности и безбедносниот ризик станува јасна кога се разгледа како осигурителните компании ја оценуваат нискобуџетската авијација.

Осигурителните компании обезбедуваат независни докази бидејќи нивниот профит зависи од точната проценка на ризикот. Тие вработуваат експерти чија работа е да забележуваат опасности. Тоа станува јасно кога ќе се сфати дека никогаш не ве прашале која авио-компанија ја користите при купување на патничко осигурување.

Зошто патниците сè уште се загрижени

И покрај овие докази, загриженоста постои. Џесика Камеко Рукс, креаторка на содржини за патувања која себе се нарекува „кралица на преживување со нискобуџетни авиокомпании“, објаснува:

„Бидејќи нискобуџетните авиокомпании привлекуваат голем спектар патници, од оние кои првпат патуваат до оние кои се фокусирани на најевтини карти, може да се сретнете со патници кои се помалку запознаени со етикетата за патување. Тоа создава впечаток на ‘поостро’ искуство, но тоа не одразува на безбедносните стандарди на авиокомпанијата.“

Кога се соочуваме со ограничени услуги и хаотично качување во авион по најниски цени, природно е да се претпостави дека се штеди на квалитетот. Сепак, вистинската безбедност се случува во хангари за одржување, под строг регулаторен надзор.

Извор: N1info.rs

е-Трн да боцка во твојот инбокс

Последни колумни