Црн петок во Македонија – многу драма за ништо

Денес е денот кога шопинг моловите и онлајн продавниците во Македонија се преплавени со потрошувачи, подготвени за „најголемиот шопинг на годината“ – Блек Фрајдеј. Но, дали навистина се добиваат некои вредни попусти? Иако низ светот Блек Фрајдеј е синоним за значителни намалувања, во Македонија се случува нешто поинакво.

Купувачите често се разочаруваат кога откриваат дека многу од попустите не се толку големи како што се очекувало. Наместо вистински попусти, често се среќаваме со минимални намалувања или со стоки кои се продаваат по исти цени како и порано, но со лажен впечаток на попуст. Ова не ги спречува луѓето да се соберат во моловите, создавајќи лажна атмосфера на возбуда.

Во Македонија, многу трговци започнуваат со попустите уште неколку недели пред Блек Фрајдеј, што го продолжува „шопинг лудилото“ и создава лажен впечаток на големи попусти. Слична е ситуацијата и со Сајбер Мандеј, денот што следи по Блек Фрајдеј и нуди онлајн попусти. За многумина во Македонија, Сајбер Мандеј стана уште еден начин да се објават попусти, но и тука, како и кај Блек Фрајдеј, многу од понудите се маркетиншки трикови.

Во оваа атмосфера на маркетиншки кампањи и празни ветувања, Организацијата на потрошувачи на Македонија истакнува дека често попустите се малку и се неразумни, а деновите на попусти често се продолжуваат и до еден месец, што го прави трендот сомнителен.

Додека луѓето масовно купуваат, важно е да бидат свесни за правото да бидат информирани и да се осигурат дека попустите што ги добиваат се вистински. Така, без разлика дали се работи за Блек Фрајдеј или Сајбер Мандеј, потрошувачите треба да бидат внимателни, да размислуваат пред да купуваат и да ја запомнат основната вредност на производите. Вистинските зделки се можни, но важно е да не се падне во мрежата на маркетиншките трикови.

е-Трн да боцка во твојот инбокс

Последни колумни