Diageo, мултинационалната компанија што го произведува Гинис, призна дека има „исклучително“ зголемување на побарувачката, поттикнато од постуденото време и обновувањето на популарноста на пивото кај помладите генерации. Овој тренд е делумно под влијание на виралните предизвици на социјалните мрежи и поддршката од познати личности како Ким Кардашијан, кои ја подигнаа привлечноста на брендот.
За да се справи со ситуацијата, Diageo го максимизираше производството и соработува со паб-операторите за да обезбеди ефикасна дистрибуција. Сепак, некои оператори ги предупредија пабовите кои се дел од нивните групации да очекуваат ограничувања на снабдувањето. Ова ги зголеми стравувањата дека пабовите би можеле да се борат да ги исполнат очекувањата на клиентите во еден од најпрометните периоди од годината.
Дополнително на загриженоста додава зголемената популарност на Гинис и трансформацијата од пијалок кој го фаворизираат постарите генерации во тренди избор меѓу помладата публика, вклучително и жените. Силните перформанси на пивото се ретка светла точка за индустријата за пабови, која неодамна се соочи со различни предизвици. Упатените во индустријата го истакнуваат Гинис како движечки фактор за зголемена продажба во пабовите.